قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۶

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۶

قیمت بیت کوین امروز ۶ فروردین ماه با ۰.۸۲ درصد افزایش نرخ به ۴۴,۳۵۰ دلار معادل ۱,۱۵۵,۰۲۹,۲۲۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۴۵۲۶
بازدید : ۴۲۰۴

فرادید | بالاخره نوسان بیت کوین در کانال ۴۱ تمام شد. امروز ۶ فروردین ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۸۲ درصد به ۴۴,۳۵۰ دلار معادل ۱,۱۵۵,۰۲۹,۲۲۵ تومان رسید.

بیت کوین دوباره روی دور صعودی افتاده و گرچه سرعت صعود آن چندان زیاد نیست، اما آهسته آهسته در حال فتح کانال‌های جدید و رشد قیمت است.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین طی شبانه روز گذشته چند بار وارد کانال ۴۴,۰۰۰ دلار شده و هم اکنون نیز با رشد ۲.۷ درصدی، در قیمت حدود ۴۴,۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

طی شبانه روز گذشته بیش از ۳۲ میلیارد دلار معامله در بیت کوین انجام شده که مثل روز‌های پرنوسان، ارزش معاملات امروز بیشتر از میانگین معاملات سایر روزهاست. ارزش بازار بیت کوین به ۸۳۸ میلیارد دلار رسیده و بازدهی هفتگی آن هم حدود ۹ درصد است.

خبر‌های خوب برای بیت‌کوین زیاد است. بحران‌های ژئوپولتیک باعث شد تا بیت‌کوین به عنوان ارز پرداخت فروش نفت و گاز روسیه مورد تایید قرار گیرد. بیت‌کوین حالا به عنوان ارز پرداخت در دو جبهه هم مورد استفاده است.

همانقدر که روسیه از بیت‌کوین استفاده می‌کند اوکراین هم از این ارز دیجیتال بهره می‌برد. کمک‌های اقتصادی زیادی با استفاده از ارز‌های دیجیتال به اوکراین رسید.

جان بولینگر (John Bollinger)، تریدر و تحلیلگر مالی اخیراً در توئیتی ادعا کرد که ۴۵,۰۰۰ دلار، یک محور کلیدی برای بیت کوین (Bitcoin)، بزرگترین ارز دیجیتال جهان است.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید