قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۰۹

قیمت بیت کوین امروز ۹ فروردین ماه با ۱.۲۴ درصد افزایش نرخ به ۴۷,۴۱۰ دلار معادل ۱,۲۴۶,۹۷۷,۸۲۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۴۶۷۵
بازدید : ۶۱۹۴

فرادید | بیت کوین همچنن در مسیر صعودی حرکت می‌کند و به کانال ۵۰ هزار دلار نزدیک می‌شود. امروز ۹ فروردین ماه بیت کوین با افزایش ۱.۲۴ درصد به ۴۷,۴۱۰ دلار معادل ۱,۲۴۶,۹۷۷,۸۲۰ تومان رسید.

همانطور که می‌دانید، روز ۱۶ مارس (۲۵ اسفند ۱۴۰۰) بیت کوین به بالای ۴۰,۰۰۰ دلار رسید و از آن زمان تاکنون توانسته است این منطقه را به خوبی حفظ کند. در این مدت، این دارایی به تدریج سایر نقاط عطفی که قبلاً موفق به ثبت آن‌ها شده بود را پس گرفت و در نهایت این تلاش منجر به دستیابی به تراز ۴۵,۰۰۰ دلار شد.

به گزارش فرادید؛ تعطیلات آخر هفته با آرامشی نسبی آغاز شد، زیرا علی رغم اندک کاهش قیمت بیت کوین، این ارز همچنان در محدوده ۴۴,۰۰۰ تا ۴۵,۰۰۰ دلار باقی ماند.

یکشنبه نیز در ابتدا یک روز نسبتاً آرام به نظر می‌رسید، ولی کم کم همه چیز تغییر کرد. طی چند ساعت، قیمت رمزارز اول بازار نزدیک به ۳۰۰۰ دلار افزایش یافت و به بالاترین سطح روزانه خود در حدود ۴۷,۸۰۰ دلار رسید. این بالاترین قیمت بیت کوین ۲ ژانویه (۱۲ دی ۱۴۰۰) تاکنون بود. این افزایش شدید قیمت با لیکوئید شدن بیش از ۴۰۰ میلیون دلار از پوزیشن‌های شورت شد.

کلیت بازار در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد رشد کرده و ارزش بازار به ۲ هزار و ۱۱۲ میلیارد دلار رسید. ارزش بازار بیت‌کوین هم در محدوده ۴۲ درصد قرار دارد و به نظر می‌رسد در حال جذب سرمایه است. بیت‌کوین در یک هفته گذشته بیش از ۱۴ درصد رشد کرد و این موضوع نشانه خوبی برای بازار است.

سناریو اول برای بازار رمزارز‌ها این است که بیت‌کوین مدتی در کانال ۴۰ هزار دلار نوسان می‌کند و بعد از آن دوباره شروع به رشد می‌کند. براساس این سناریو بیت‌کوین احتمالا بین حمایت ۴۵ تا مقاومت ۵۰ هزار دلار نوسان می‌کند. اما سناریو دوم برای بازار صعود سریع است.

برخی از کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین در میان‌مدت سقف تاریخی خود را پس می‌گیرد. برای بازپس‌گیری سقف تاریخی بعد از مقاومت ۵۰ تا ۵۲ هزار دلار، مقاومت ۶۰ هزار دلار و بعد از آن مقاومت ۶۸ هزار دلار را داریم.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید