قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۱۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۱۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۰ فروردین ماه با ۰.۶۹ درصد کاهش نرخ به به ۴۷،۰۴۶ دلار معادل ۱،۲۶۶،۴۹۲،۲۴۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۴۷۲۳
بازدید : ۶۷۴۳

فرادید | بیت کوین به آرامی در مسیر صعودی حرکت می‌کند. امروز ۱۰ فروردین ماه قیمت بیت کوین با کاهش ناچیز ۰.۶۹ درصد به ۴۷,۰۴۶ دلار معادل ۱,۲۶۶,۴۹۲,۲۴۰ تومان رسید.

بیت کوین بر اساس ارزش بازار، طی هفته گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است. آلتکوین‌ها نیز در این مدت عملکرد خوبی از خود نشان داده اند و این نشان دهنده تمایل بیشتر برای ریسک در بین سرمایه گذاران در بازار کریپتو است.

به گزارش فرادید؛ در همین حال، شاخص S&P ۵۰۰ روز دوشنبه را با وضعیت نسبتاً پایداری به اتمام رساند. این درحالی است که قیمت طلا در بازار‌های جهانی مومنتوم صعودی خود را از دست داده و برای یک روند نزولی تازه آماده می‌شود.

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به حرکت افزایشی خود ادامه داد و با ۱۳ درصد رشد به قیمت ۴۷,۵۲۶ دلار ترید شد، اما در حال حاضر با کاهش ناچیزی به قیمت ۴۷,۰۴۶ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار آن نیز همچنان بالاتر از ۹۰۰ میلیارد دلار می‌باشد.

در حال حاضر، معاملات پس از اینکه هفته‌ها با حجم کم معامله شدند شتاب گرفتند. مدیر عامل بیتبال کپیتال (BitBull Capital) می‌گوید: «حجم معاملات افزایش می‌یابد، زیرا خریداران سعی می‌کنند این خط مقاومت را به حمایت تبدیل کنند و گام‌های بیشتری در قیمت‌گذاری بردارند».

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۲.۱۰ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۸۲ درصد بیشتر شده است.

در حال حاضر ۴۲.۲۸ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت. اگر بیت کوین امروز را با سود تمام کند، هشت روز متوالی روند صعودی خواهد بود. تحلیلگران نسبت به چشم انداز بیت کوین خوش بین هستند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید