فاجعه برای مرد گردشگر در مقابل دیدگان دخترش

فاجعه برای مرد گردشگر در مقابل دیدگان دخترش

راهنما از پدر و دختر سوار بر فیل عکس می‌گیرد، اما فیل عصبانی شده و گردشگر 36 ساله اسکاتلندی را نقش بر زمین می‌کند و سپس با عاج‌هایش او را می‌کشد.

کد خبر : ۱۰۵۶۰
بازدید : ۶۲۲۷
کشته شدن گردشگر اسکاتلندی توسط فیل در مقابل دیدگان دخترش

فرادید | راهنما از پدر و دختر سوار بر فیل عکس می‌گیرد، اما فیل عصبانی شده و گردشگر 36 ساله اسکاتلندی را نقش بر زمین می‌کند و سپس با عاج‌هایش او را می‌کشد.

به گزارش فرادید به نقل از تلگراف، فیل‌ها یکی از جذابیت‌های گردشگری تایلند محسوب می‌شوند. در اتفاقی تلخ اما گردشگر بریتانیایی در مقابل دیدگان دختر نوجوانش، جان خود را از دست داد.

گرث کراوِ 36 ساله در کنار ایلید هیوزِ 16 ساله سوار بر فیل شده بود و از مناظر زیبای تایلند لذت می‌برد. آن‌ها در جزیره حاره‌ای «کوه ساموئی» همراه با راهنمای محلی حرکت می‌کردند.

شاهدان عینی می‌گویند که ماهوت یا همان فیلبان برای عکاسی از دو گردشگر از فیل پایین آمد، اما فیل با خرطومش گردشگر را پایین انداخت و سپس با عاج خود به آن حمله کرد. گفته می‌شود که گردشگر اسکاتلندی در دم جان سپرد.

دختر نوجوان اما توانست از مهلکه بگریزد و روانه جنگل شود. او در این حادثه آسیب جدی ندید. آقای کراو به همراه همسرش کاترین، دخترش اِیلید و برادرش مارک برای گذراندن تعطیلات راهی تایلند شده بود.

کاترین می‌گوید: «ما برای تعطیلات به تایلند رفته بودیم. من و پسرم سمت فیل‌ها نرفتیم. در مورد اتفاقات احتمالی هیچ کس هیچ چیزی به من نگفته بود. ایلید حالش خوب است، اما هنوز دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است.»

ایلید پس از حادثه در بیمارستانی در تایلند بستری شد.

در رسانه‌های محلی تایلند نوشته شده که پدر ایلید با یک موز سر به سر فیل گذاشته و به همین دلیل فیل عصبانی شده است. زمانی که یکی از خبرنگاران محلی به اتاق ایلید در بیمارستان رفت و شایعه پخش شده را گفت، ایلید عصبانی شد و به او حمله کلامی کرد.

ایلید می‌گوید: «او سر به سر فیل نمی‌گذاشت. این جمله همان‌قدر صحت دارد که من دختر 16 ساله‌ی او هستم و الان بر روی تخت بیمارستان رو به روی شما نشسته‌ام.»

گفتنی است نام فیل نر گلف و نام فیلبان آن نیز پامانگ است.

شاهدان عینی می‌گویند که ایلید و پدرش همراه با پامانگ سوار گلف شده بودند. پامانگ لحظاتی بعد برای عکاسی از آن از فیل پایین آمد، اما به دلیل اینکه فیل از دستورات او تبعیت نمی‌کرد، با چوب چند ضربه به او زد. همین امر باعث عصبانیت گلف و حمله او به دو گردشگر سوار بر خود شد. قبل از حمله گلف به پدر ایلید، او به پامانگ حمله کرده بود.

منبع: Telegraph
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید