معرفی فیلم « آخرین بار کِى سحرو دیدى؟»

معرفی فیلم « آخرین بار کِى سحرو دیدى؟»

« آخرین بار کِى سحرو دیدى؟» دهمین فیلم سینمایی فرزاد موتمن در مقام کارگردان است که تهیه کنندگی آن را او و سعید عصمتی مشترکا برعهده دارند.

کد خبر : ۱۰۵۶۱
بازدید : ۲۵۵۹
معرفی فیلم « آخرین بار کِى سحرو دیدى؟»

«آخرین بار کِى سحرو دیدى؟» دهمین فیلم سینمایی فرزاد موتمن در مقام کارگردان است که تهیه کنندگی آن را او و سعید عصمتی مشترکا برعهده دارند.

امیر عربی فیلمنامه «آخرین بار کِى سحرو دیدى؟» را نوشته است. فریبرز عرب‌نیا، سیامک صفری، آتیلا پسیانی، ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، علیرضا ثانی فر، بهاران بنی‌احمدی، آناهیتا درگاهی، روشنک گرامی، مجتبی سلمانی و شیوا کریمی از بازیگران این فیلم هستند.

خلاصه داستان: صبح است. مادری سراسیمه وارد کلانتری می‌شود و به افسر نگهبان می‌گوید دختر جوانش سحر، دیشب به خانه بر‌نگشته و...

سخن کارگردان: « آخرین بار کِى سحرو دیدى؟» یک فیلم پلیسی با پس زمینه قوی اجتماعی است. قصه این فیلم معضلی را مطرح می کند که همه باید نسبت به آن حساس باشند. اما آن چیزی که بیشتر از همه در این فیلم برای من جذابیت داشت این بود که همیشه می خواستم فیلمی با تم جستجو بسازم که در این فیلم محقق شد.

نکات:یک صحنه از این فیلم با الهام از ماجرای قتل دختری در پل مدیریت که در سال ٩٠ با 26 ضربه چاقوی هم‌ دانشگاهی‌ اش به قتل رسید، ساخته شده است.

فریبرز عرب نیا در سومین همکارى خود با مؤتمن نقش یک بازپرس آگاهی را ایفا می کند.

عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان: فرزاد مؤتمن، تهیه کنندگان: سعید عصمتى، فرزاد مؤتمن، فیلمنامه: امیر عربى، مدیر فیلمبردارى: بهرام بدخشانى و مرتضی غفوری، آهنگساز: بابک میرزاخانی، ترکیب و طراحی صدا: آرش قاسمی، صدابردار: رشید دانشمند، چهره پرداز: میشا جودت، طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانى، تدوین: ژیلا ایپکچى، مدیر تولید: فرهاد کی نژاد، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علی جناب و منصور میرشکاری، منشی صحنه: سعیده دلیریان، تدارکات: مسعود شرفی کیا، مشاور رسانه ای: مریم نراقی، عکاس: پویا شاه جهانى.

معرفی فیلم « آخرین بار کِى سحرو دیدى؟»

معرفی فیلم « آخرین بار کِى سحرو دیدى؟»

معرفی فیلم « آخرین بار کِى سحرو دیدى؟»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید