محبوب‏‏‌ترین سریال‌های رمضان

محبوب‏‏‌ترین سریال‌های رمضان

در تازه‌ترین گزارش آماری درباره میزان استقبال عمومی از سریال‌های ماه رمضان خبر رسیده که دو سریال «نجلا» و «از سرنوشت» بیشتر محبوبیت را در میان مخاطبان داشته‌اند.

کد خبر : ۱۰۵۸۰۲
بازدید : ۲۳۶۸

بعد از انتقاد‌های گسترده از انتخاب سریال‌های عیدانه سیما، حالا همه چشم‌ها نظاره گر برنامه‌های ماه رمضان شده است. تلویزیون سال‌هاست که به گوشه رینگ افتاده و در جذب مخاطبان جدید و نسل‌های جوان‌تر از قافله رقبایش عقب مانده است.

همین موضوع دلیلی شده تا مدیران سازمان صداو سیما برای بازگشت به دوران اوج این رسانه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند، اما به‌رغم این تلاش‌ها همچنان تلویزیون نتوانسته به توفیق بزرگی دست پیدا کند.

حالا و در تازه‌ترین گزارش آماری درباره میزان استقبال عمومی از سریال‌های ماه رمضان خبر رسیده که دو سریال «نجلا» و «از سرنوشت» بیشتر محبوبیت را در میان مخاطبان داشته‌اند.

فصل دوم سریال «نجلا» از ابتدای نوروز روی آنتن شبکه سه سیما رفت که پخش آن در ۴۰قسمت تا پایان ماه رمضان ادامه دارد. این سریال چند قسمتی هم پخش نشد و قسمت جدید آن در ماه مبارک رمضان با دو شب تاخیر روی آنتن رفت، با این حال این فصل توانست همچنان مورد اقبال مخاطبان باشد و اگر در نوروز رتبه دوم پربیننده‌ها را به خود اختصاص داد، در رمضان به رتبه اول رسید.

فصل دوم «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور از ابتدای نوروز روی آنتن است و تاکنون بیش از ۴‌میلیون و ۴۸۸‌هزار بازدیدکننده داشته است.

فصل جدید «از سرنوشت» نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه دو رفت و اگرچه برندی است که پیش مخاطب شناخته شده است با این حال از همان ابتدا توانست مخاطبان خود را جذب کند و حتی به شکل حیرت‌آوری رکورد زد.

«از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان ساخته شد و در نیمه ماه رمضان در صدر پربیننده‌ها قرار گرفت و حالا با یک اختلاف چند هزارتایی بعد از «نجلا» که البته دو هفته‌ای زودتر شروع شده است قرار دارد و تاکنون ۴میلیون و ۴۴۱‌هزار بار دیده شده است.

سریال «خوشنام» از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک رفته است و به دلیل حضور بازیگرانی که بسیاری از آن‌ها چهره‌های طنز و کمدی هستند بسیاری با تصور اثری کمدی پای آن نشستند که البته کمتر توانست انتظارشان را برآورده کند.

هومن حاجی عبداللهی نقش اصلی این سریال را بر عهده دارد و بازیگران دیگری از جمله حمید لولایی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی و عباس جمشیدی‌فر در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده ساخته شده و به‌رغم نبود هیچ اثر طنز و کمدی در شبکه‌های سیما اقبال چندانی به دست نیاورد و در رتبه سوم سریال‌های رمضانی قرار گرفت و تاکنون بیش از یک‌میلیون و ۷۵۳‌هزار بار دیده شده است.

آخرین سریالی که برای ماه رمضان امسال در نظر گرفته شد «مسافران شهر» بود که سعی داشت با حال و هوایی رمضانی و مناسبتی هم پیش برود.

با این حال انتخاب بازیگر و حتی قصه‌های این سریال کمتر توانست مورد توجه قرار بگیرد. این سریال توسط چند کارگردان و در اپیزود‌های چندقسمتی ساخته شد و در زمان افطار هر شب از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود و تاکنون بیش از ۳۴۱‌هزار بار دیده شده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید