قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۱۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۱۹

قیمت بیت کوین امروز ۱۹ خردادماه با ۳.۲۰ درصد کاهش نرخ به ۳۰,۱۹۷ دلار معادل ۹۶۸,۸۲۵,۴۴۹ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۷۶۳۱
بازدید : ۳۵۸

فرادید | بیت کوین یک پله سقوط کرد و وارد کانال ۳۰ هزار دلار شد. امروز ۱۹ خردادماه قیمت بیت کوین با کاهش ۳.۲۰ درصد به ۳۰,۱۹۷ دلار معادل ۹۶۸,۸۲۵,۴۴۹ تومان رسید.

بیت کوین بخش زیادی از معاملات آخر هفته را در حدود تراز ۳۰ هزار دلار سپری کرد؛ تا اینکه روز دوشنبه یک روند رشد چشمگیر را آغاز نمود که در نتیجه آن، این دارایی به بالاترین سطح چند روزه خود یعنی کمتر از ۳۲,۰۰۰ دلار رسید.

در حالی که گاو‌ها برای یک موج بهبودی دیگر آماده می‌شدند، خرس‌ها حرکت آن‌ها را متوقف کردند و در نهات قیمت را شدیداً به پایین کشاندند. به طوری که تنها در عرض چند دقیقه، این ارز دیجیتال تقریباً ۳۰۰۰ دلار سقوط کرد و به ۲۹,۲۵۰ دلار رسید (در Bitstamp). پس از آن، بیت کوین به سرعت شروع به بازیابی کرد و ساعاتی بعد به ۳۱,۵۰۰ دلار رسید.

از آن زمان به بعد، قیمت بیت کوین دوباره اندکی کاهش یافت و به قیمت کنونی خود در حدود ۳۰,۵۰۰ دلار رسید. ارزش بازار آن نیز امروز تا ۵۸۰ میلیارد دلار رسید و چیرگی آن بر آلتکوین‌ها معادل ۴۶.۶% است. شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز به عدد ۱۷ رسیده که نسبت به چند روز قبل رقم بهتری است، اما بازار هنوز در مرحله ترس قرار دارد.

به گزارش فرادید؛ این روز‌ها که بیت‌کوین در محدوده ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود و اینکه بعدش چه می‌شود معلوم نیست، این سوال مطرح می‌شود که چه ارزی بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است؟

یک استراتژیست برجسته با نام مستعار Rekt Capital عقیده دارد که احتمالا بیت‌کوین به زودی رشد می‌کند. چون دامیننس این ارز دیجیتال به شدت افزایش یافته و در نمودار این ارز یک الگوی صعودی در حال شکل‌گیری است. البته رشد بیت‌کوین، آلت‌کوین‌ها را نزولی کرد.

جدیدترین گزارش صندوق دارایی دیجیتال Coinshares نشان می‌دهد که مجموع ورودی بیت‌کوین در هفته گذشته به ۱۲۶ میلیون دلار رسید. با این حساب مجموع ورودی این ارز دیجیتال از اول سال تا به امروز به ۵۰۶ میلیون دلار می‌رسد.

استراتژیست معروف عقیده دارد که اگر دامیننس بیت‌کوین بین ۴۹ تا ۵۱ درصد از بازار تثبیت شود احتمالا رشد شروع می‌شود. زمانی که بیت‌کوین بالای ۵۰ درصد بازار را اختیار داشت قیمتی حدود ۶۰ هزار دلار هم داشت.

البته rekt capital هم عقیده دارد که قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار به نزول هم تمایل دارد. اگر قرار باشد بازار ریزش کند احتمالا این ارز بعد از شکست حمایت ۲۵ درصد، ریزش می‌کند. در شرایطی که بازار نزولی و رنج است، بهترین محافظ دارایی در بازار رمزارز‌ها بیت‌کوین است.

طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد اتفاقات مهمی نیز در بازار بیت کوین بوده ایم. برای مثال، پی پال بالاخره اعلام کرد که امکان برداشت و انتقال بیت کوین و اتریوم به کیف پول‌های شخصی را برای کاربران خود فراهم کرده است. مدیر صندوق دارایی دیجیتال کانادایی ۳iQ نیز یک صندوق قابل معامله (ETF) بیت کوین و اتریوم را در استرالیا راه اندازی کرد.

علاوه بر این، کمپانی بزرگ گری اسکیل (Grayscale) همچنان برای تبدیل تراست بیت کوین خود به یک ETF اسپات ادامه می‌دهد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید