کری خوانی دیوید تیلور برای حسن یزدانی

کری خوانی دیوید تیلور برای حسن یزدانی

اما ظاهرا شکست تیلور مقابل یزدانی بعد از سه پیروزی ظاهرا برایش سنگین بوده و خود را برای انتقام برابر یزدانی آماده می‌کند.

کد خبر : ۱۰۷۷۹۵
بازدید : ۲۸۷۲

به طور حتم مبارزه‌های چهارگانه «دیوید تیلور» و «حسن یزدانی» در ۶ سال گذشته از جذاب‌ترین کشتی‌های دنیا بوده، اما شکست تیلور مقابل نماینده کشورمان در جهانی اُسلو ظاهرا او را بر این داشته تا در مبارزه پنجم مقابل یوزپلنگ ایرانی نقشه جدیدی داشته باشد.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا ۱۸ خرداد در نیویورک برگزار شد و نفرات برتر صاحب دوبنده تیم‌های ملی کشتی آمریکا در جهانی سال ۲۰۲۲ در صربستان شدند.

در این انتخابی توماس گیلمان (۵۷ کیلوگرم)، یانی دیاکومیهالیس (۶۵ کیلوگرم)، ست گراس (۶۱ کیلوگرم)، زین رتفورد (۷۰ کیلوگرم)، کایل دیک (۷۴ کیلوگرم)، جردن باروز (۷۹ کیلوگرم)، دیوید تیلور (۸۶ کیلوگرم)، جی دن کاکس (۹۲ کیلوگرم)، کایل اسنایدر (۹۷ کیلوگرم) و نیک گویازدوفسکی (۱۲۵ کیلوگرم) با شکست حریفان در مصاف انتخابی به عنوان اعضای تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در پیکار‌های جهانی سال ۲۰۲۲ صربستان انتخاب شدند.

با توجه به محرومیت روسیه در پیکار‌های جهانی، رقابت تیمی سنگینی بین ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی جهان وجود خواهد داشت، اما مصاف نمایندگان کشورمان با جردن باروز که تاکنون موفق به شکست همه حریفان ایرانی خود شده دیدنی و جذاب است. اما همه علاقمندان به کشتی در سراسر جهان یکبار دیگر منتظر مصاف پنجم دیوید تیلور و حسن یزدانی هستند.

اما ظاهرا شکست تیلور مقابل یزدانی بعد از سه پیروزی ظاهرا برایش سنگین بوده و خود را برای انتقام برابر یزدانی آماده می‌کند.

سه شکست یزدانی برابر تیلور در جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه، پیکار‌های جهانی ۲۰۱۸ مجارستان و فینال بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود و تنها پیروزی نماینده کشورمان در فینال جهانی ۲۰۲۱ اسلو نروژ رقم خورد.

تیلور بعد از پیروزی برابر زاهید والنسیا در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا گفت: من دوباره برگشتم و تشنه پیروزی‌ام. برابر یزدانی شکست خوردم، اما دوباره دنبال پیروزی هستم؛ بنابراین تا مسابقات جهانی سه ماه زمان دارم. همانطور که می‌دانید حسن یزدانی من را تشنه نگه داشته و قطعا می‌خواهم او را دوباره شکست دهم. او حریفی سفت و سختی است که دوباره سه ماه دیگر به هم مبارزه خواهیم کرد.

وی در خصوص برتری مقابل یزدانی در فینال المپیک و آنهم در ۱۵ ثانیه پایانی، گفت: همه با سبک کشتی من آشنا هستند. با هر حریفی که کشتی می‌گیرم هر لحظه با تهدید من روبرو هستند و از سوی دیگر تهدید آن‌ها را در هر لحظه از کشتی می‌دانم. البته می‌شود گفت این چالشی است که وقتی جوانتر بودم به دنبال آن بودم که برای باز کردن گارد حریف چه کار کنم.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک ادامه داد: همانطور که می‌دانید یزدانی برای آنکه با من در المپیک کشتی بگیرد انگیزه زیادی داشت و البته او تغییرات زیادی در کشتی خودش به وجود آورده بود. او برای مبارزه فینال المپیک سه سال تمرین کرده بود.

وی بیان داشت: شرایط به گونه‌ای رقم خورد که آخرین مبارزه ما در فینال جهانی نروژ آن حرارت، اشتیاق و هیجان را برای شکست دادن نداشتم و البته او نسبت به مبارزه فینال من را بیشتر کنترل کرد و تغییراتی را در سبک کشتی خودش داشت و حالا در مبارزه بعدی تغییرات از سوی من خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید