قیمت بنزین تغییر می‌کند؟

قیمت بنزین تغییر می‌کند؟

وزیر نفت در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و گزارشی درباره سفر‌های اخیر خود به کشور‌های مختلف در راستای تقویت دیپلماسی انرژی ارائه کرد.

کد خبر : ۱۰۷۸۱۳
بازدید : ۶۵۸

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر نفت در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و اعلام کرد که دولت هیچ برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد.

مصطفی نخعی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: وزیر نفت در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و گزارشی درباره سفر‌های اخیر خود به کشور‌های مختلف در راستای تقویت دیپلماسی انرژی ارائه کرد.

وی فزود: ایران یکی از کشور‌های مهم تولید کننده نفت و گاز دنیا و یکی از کشور‌های مهم دنیا در حوزه انرژی است، اما این ظرفیت کمتر مورد توجه قرار گرفته است. دولت سیزدهم و به طور ویژه وزارت نفت در بحث دیپلماسی انرژی تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده اند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: وزیر نفت چندین مرحله برای گسترش مبادلات ایران و روسیه در حوزه انرژی به روسیه سفر کرده است. وی سفری به ترکمنستان برای پیگیری موضوع سوآپ گازی با ترکمنستان و آذربایجان داشته است.

همچنین وی سفر به تعدادی از کشور‌های آمریکای جنوبی و عمان را جهت تقویت دیپلماسی انرژی کشور در دستور کار قرار داده است.

نخعی تاکید کرد: در همین مدت کوتاه عملکرد وزارت نفت و دولت برای تقویت دیپلماسی انرژی بسیار خوب بوده است. مؤلفه‌های مختلف، چون اقتصادی، سیاسی و امنیتی بر بازار انرژی اثرگذار است و ما هر چقدر بتوانیم روابط خود را با کشور‌های منطقه و سایر کشور‌های دنیا در حوزه انرژی تقویت کنیم، به نفع کشور و منافع ملی ما است.

وی اظهار کرد: نمایندگان هم در این جلسه سوالاتی را از وزیر پرسیدند. همچنین سوالی درباره گرانی بنزین و جمع کردن کارت‌های مختص جایگاهداران در جایگاه‌های سوخت سطح کشور مطرح شد که اوجی قویاً این موضوعات را تکذیب کرد و تاکید کرد که دولت هیچ برنامه‌ای برای گرانی بنزین و جمع کردن کارت‌های مختص جایگاهداران سوخت ندارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید