قمیت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

قمیت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

قیمت بیت کوین امروز اول تیرماه با ۰.۳۵ درصد افزایش نرخ ۲۰,۶۳۹ دلار معادل ۶۶۳,۳۸۹,۰۵۷ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۸۰۲۰
بازدید : ۵۸۵

فرادید | بیت کوین همچنان کانال ۲۰ هزار دلار را حفظ کرده است. امروز اول تیرماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۳۵ درصد به ۲۰,۶۳۹ دلار معادل ۶۶۳,۳۸۹,۰۵۷ تومان رسید.

بیت کوین طی یک هفته گذشته و به خصوص در روز‌های پایانی آن روند نزولی سنگینی را پشت سر گذاشت و با از دست دادن حمایت ۲۰ هزار دلاری به پایین‌ترین سطح قیمت خود در یک سال گذشته رسید.

به گزارش فرادید؛ ولی در نهایت گاو وارد عمل شدند و با آغاز یک روند اصلاحی قابل قبول، این دارایی را به سمت سطوحی بالاتر از ۲۰ هزار دلار هدایت کردند.

در ۲۴ ساعت گذشته رمز ارز اول بازار و وضعیت مثبتی را سپری کرده و در حال حاضر با قیمتی بالاتر از ۲۰ هزار دلار معامله می‌شود. ارزش بازار بیت کوین، بار دیگر از ۴۰۰ میلیارد دلار گذشت و دامیننس آن اکنون معادله ۴۴.۵ دهم درصد است.

گفتنی است که علی رغم بهبود ۴ هزار دلاری قیمت آرتوز هیز (Arthur Hayes) معتقد است که این دارایی هنوز به طور کامل از بحران خارج نشده و احتمال سقوط سنگین آن همچنان وجود دارد. این درحالیست که کوین اولری (Kevin O'Leary) یکی از سرمایه گذاران بزرگ بیت کوین با اطمینان گفته است که قصد فروش هیچ یک از بیت کوین‌های خود را ندارد.

در‌حالی‌که بسیاری از افراد در بازار از مرگ بیت‌کوین و بازار رمزارز‌ها سخن می‌گویند، مقایسه داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که در گذشته نیز این میزان ریزش قیمتی و حتی بیش از این در بیت‌کوین رخ داده است. در زمان ریزش بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ در پی ممنوعیت استخراج رمزارز‌ها در چین، این رمزارز حدود ۵۴درصد از ارزش خود را تا پیش از آغاز موج صعودی بعدی از دست داد و این بازار منفی ۹۹ روز به طول انجامید.

در سال ۲۰۱۷ و ثبت قله تاریخی ۱۹,۷۰۰ دلار، بیت‌کوین طی ۳۶۵ روز حدود ۸۴ درصد از ارزش خود را از دست داد. در بازار صعودی ۲۰۱۳ که بیت‌کوین به سقف تاریخی ۱۱۶۰ دلار رسید، با آغاز بازار نزولی بیت‌کوین طی ۴۱۱ روز حدود ۸۶درصد از ارزش خود را از دست داد؛ لذا به نظر می‌رسد ریزش‌های این‌چنینی پیش از این نیز در بازار سابقه داشته و ریزش ۷۰ درصدی بیت‌کوین درحال‌حاضر به معنای مرگ بازار نیست.

علاوه بر این موضوع، درحال حاضر ارزش بازار رمزارز‌ها علی‌رغم ریزش‌های اخیر همچنان بسیار بالاست. ارزش این بازار با توجه به قیمت‌های کنونی رقمی در حدود ۸۴۶ میلیارد دلار است که نشان‌دهنده انباشت میزان زیادی از سرمایه در این بازار است.

در هر حال اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۱,۰۰۰ دلاری را پاک کند، ممکن است یک نزول جدید را آغاز کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۲۰,۲۷۵ دلار و خط روند است.

پشتیبانی اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۰,۰۰۰ دلار و SMA ۱۰۰ ساعته است. شکست نزولی به زیر سطح حمایت ۲۰,۰۰۰ دلاری می‌تواند جرقه نزولی دیگر را به همراه داشته باشد. در مورد ذکر شده، قیمت می‌تواند ۱۸,۸۰۰ دلار را آزمایش کند.

قمیت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید