آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۲

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۵/۰۲

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲ مردادماه را ۳۴ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۰۸۹۵۶
بازدید : ۴۹۰

فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲ مردادماه ۳۴ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۶۸۴ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸۸۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۲۱۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۱۵۳ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۷۳ هزار و ۱۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۹۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۱۸ هزار و ۸۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. همچنین در حال حاضر ۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۴۹۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۳۱ نفر دُز دوم و ۲۹ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۴۸۹ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند. به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۲ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۱۷ دُز رسید. همچنین در شبانه روز گذشته ۸۶۹ هزار و ۷۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

آمار جهانی کرونا

آمار جهانی کرونا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید