رونمایی از محصول جدید کرمان‌موتور

رونمایی از محصول جدید کرمان‌موتور

این خودرو که از هفته آینده طرح فروش آن آغاز می‌شود، حدودا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

کد خبر : ۱۰۹۰۵۴
بازدید : ۹۷۳

روز ۴ مرداد ۱۴۰۱، شرکت خودروسازی کرمان موتور در مراسمی با حضور خبرنگاران از محصول جدید خود رونمایی کرد. البته این خودروساز در کنار رونمایی از محصول جدید، از لوگوی جدید کرمان‌موتور نیز رونمایی کرد.

این خودرو که از هفته آینده طرح فروش آن آغاز می‌شود، حدودا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

بررسی سطح کیفی J۷

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: این خودرو طراحی بسیار جذابی دارد. همچنین کرمان موتور برای محصول جدید خود امکانات زیادی در نظر گرفته است.

او افزود: کیفیت کابین KMC J۷ نیز مناسب بود. اما نکته جالب در طراحی کابین این خودرو، استفاده از سه نوع متریال بود. داخل این خودرو از چرم، پارچه و جیر استفاده شده بود. همچنین در داخل کابین نور مخفی کار شده است.

این کارشناس صنعت خودرو در ادامه توضیح داد: به دلیل فرم اتاق این خودرو، فضای سر سزنشینان عقب مناسب نیست. اما صندوق عقب این خودرو فضای قابل قبولی دارد.

جعفری گفت: موتور این خودرو شتاب عدد مناسبی است. اما باید در نظر گرفت که به دلیل نبود سوخت و هوای مناسب در شهر، این خودرو شتاب‌گیری پایین‌تری خواهد داشت.

مشخصات J۷

سدان KMC J۷ به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو TGDi مجهز است که ۱۸۴ اسب بخار را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند. همچنین جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه (WDCT) توان را به چرخ‌های J۷ منتقل می‌کند و می‌تواند در شرایط ایده آل، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۸ ثانیه ثبت کند.

امکانات J۷

KMC J۷ به امکاناتی مانند صندلی‌های برقی جلو، پشتی یک پارچه و اسپرت صندلی‌های جلو، سانروف، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی و اتوهلد، فناوری LED چراغ‌ها و… مجهز است.

منبع: تجارت نیوز

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید