ماجرای توهین یک روحانی به علی کریمی و واکنش تند او

ماجرای توهین یک روحانی به علی کریمی و واکنش تند او

پس از اهانت علی کریمی به شعائر حسینی، تصاویر او در تبلیغ یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در بیلبورد‌های شهر تهران، توسط سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران جمع آوری شد.

کد خبر : ۱۰۹۶۴۸
بازدید : ۹۹۹۹

فرادید | علی کریمی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در روز تاسوعا یک استوری انتقادی در خصوص نذری منتشر کرد که با توهین یک روحانی پاسخ داده شد.


علی کریمی نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به توهین‌های این روحانی واکنش نشان داد.

پاسخ علی کریمی
این اظهارات با واکنش‌های زیادی همراه بود و گروه‌هایی به حمایت از علی کریمی پرداختند. از جمله رسول خادم در اینستاگرامش روایتی از کمک‌های علی کریمی به مردم مناطیق محروم منتشر کرد.

حمایت از علی کریمی

جمع آوری بیلبورد‌های علی کریمی

در همین رابطه مهر نوشت: پس از اهانت علی کریمی به شعائر حسینی، تصاویر او در تبلیغ یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در بیلبورد‌های شهر تهران، توسط سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران جمع آوری شد.

علی کریمی مدتی پیش در صفحه شخصی خود به فرهنگ نذری دادن توهین کرده بود که با مخالفت شدید مردم روبرو شد. پس از این اتفاق، تصاویر او به عنوان سفیر یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در شهر نصب و بلافاصله جمع آوری شد.

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نسبت به این رویکرد واکنش نشان داد و نوشت: یه جوری ترافیک شده و همه جا قفله که میخوام بزنم رو شونه‌ی آقای اسنپی بگم مرد! من نفهمیدم درخواست تاکسی دادم، تو چرا قبول کردی خب؟! یه کم فکر کردم، کل مسیر رو فقط آسمون رو دیدم و خدا خدا میکردم.

ترافیک شده و همه جا قفله. قفل‌ها، قفل. حتی توی کوچه‌ها هم قفله. اسنپ گرفتم و خدا پدر و مادر آقای راننده رو بیامرزه که کولر رو روشن کرده. من رو نشاخت. [حالا بشناسه هم توقعی نیست].

داشتم کانال‌ها رو می‌خوندم، خبر جمع آوری بیلبورد‌های علی کریمی از سطح شهر تهران رو خوندم. متعجب شدم؛ یه فرد معتقدی که در برهه‌های مختلف زمانی ارادت خودش رو به دستگاه اهل بیت ثابت کرده، به اشتباه و در اثر ابتلائات یک مطلبی رو در مورد نذری منتشر کرده. ما باید چه کار کنیم؟ حذف کنیم این آدم رو؟ ممنوع التصویرش کنیم؟ ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع‌التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست.

عزیزان، با جمع کردن این بیلبورد‌ها نه از دارایی علی کریمی کم میشه و نه جواب آن مطلب اشتباه داده میشه. فقط کلونی از مردم بر اثر هیجاناتی که ما بهشون تزریق می‌کنیم جمع‌تر میشند. این‌همه مردم رو به سمت مقابله‌گری سوق ندیم. علی کریمی را همه‌ی ما میشناسیم.

یک فوتبالیست درجه یک آسیا هست که زحمت کشیده و به یک جایی رسیده با پا‌های خودش. چیزی توی دلش نیست. مطلبی رو دیده، ناراحت شده، منتشر کرده. این رو رد نمی‌کنم که، چون حرف ایشون شنیده میشه نباید در مقابل مطلبی که به نادرست گفته میشه سکوت کرد. ولی چنگ هم نباید انداخت روی صورت. مدیریت کنیم.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    پاینده علی کریمی
    جان و دل یک ملت
    دیدنش حال ادمو خوب میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید