آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۱/۰۶/۰۶

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۱/۰۶/۰۶

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۶ شهریورماه ۴۴ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۹۸۹۰
بازدید : ۶۴۱

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۶ شهریور ماه را ۴۴ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۷۲۸ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۶۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۹۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید، به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۶۶۲ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۷۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۱۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۶۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۶۵۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۱۷۵ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۹۷۸ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۸ هزار و ۸۱۱ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۶۵ هزار و ۵۷۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. همچنین در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۳۰ هزار و ۷۳۴ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۶۰۵ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۳۷۳ نفر در یک روز به تعداد شش میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۰ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۸۰ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۷۶۶ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۶۹ هزار و ۱۲۴ نفر (۸۱ فوتی)

۲. برزیل ۶۸۳ هزار و ۵۲۸ نفر (۶۴ فوتی)

۳. هند ۵۲۷ هزار و ۷۵۴ نفر (۱۵۷ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۴ هزار نفر (۹۰ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۹ هزار و ۳۳۸ نفر (۴۹ فوتی)

۶. پرو ۲۱۴ هزار و ۹۵۶ نفر (بدون فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۷ هزار و ۷۶۱ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۵ هزار و ۳۰۶ نفر (۸۰ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۷ هزار و ۴۹۳ نفر (۱۵ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۳ هزار و ۸۵۷ نفر (بدون فوتی)

۱۱. آلمان ۱۴۷ هزار و ۱۰۴ نفر (بدون فوتی)

۱۲. ایران ۱۴۳ هزار و ۶۸۴ نفر (۴۴ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید