آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۶/۰۸

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۶/۰۸

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۸ شهریور ماه ۴۴ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۹۹۸۷
بازدید : ۶۷۲

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۸ شهریور ماه را ۴۴ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۸۲۰ نفر رسید.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۸۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۷۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۴۹۹ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۲۹۲ هزار و ۵۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۱۱۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۳ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تاکنون ۶۴ میلیون و ۹۸۹ هزار و ۳۹۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۴۵۲ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۱۲۲ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۹۷۱ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۴۱ هزار و ۴۱۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۳۸ هزار و ۶۴۷ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۶۰۶ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۷۴ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۲۷۹ نفر در یک روز به تعداد شش میلیون و ۴۸۹ هزار و ۶۸۱ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۸۲ میلیون و دو هزار و ۳۷۶ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۶۹ هزار و ۴۹۹ نفر (۱۱۲ فوتی)

۲. برزیل ۶۸۳ هزار و ۷۱۸ نفر (۱۷۰ فوتی)

۳. هند ۵۲۷ هزار و ۷۹۹ نفر (بدون فوتی)

۴. روسیه ۳۸۴ هزار و ۱۶۰ نفر (۷۷ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۹ هزار و ۳۹۰ نفر (دو فوتی)

۶. پرو ۲۱۵ هزار و ۶۳۹ نفر (بدون فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۷ هزار و ۷۶۱ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۵ هزار و ۴۰۷ نفر (۶۰ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۷ هزار و ۵۲۱ نفر (۲۱ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۳ هزار و ۹۶۷ نفر (۷۸ فوتی)

۱۱. آلمان ۱۴۷ هزار و ۲۲۳ نفر (۱۱۹ فوتی)

۱۲. ایران ۱۴۳ هزار و ۷۷۶ نفر (۴۴ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید