بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی کیست؟

بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی کیست؟

نقش اکبر مجلل در سریال را فرهاد اصلانی بازی کرده است. او که تا پیش از این تنها در چند سکانس حاضر بود، حالا به نظر می‌رسد که نقش پر رنگ تری در ادامه قصه بر عهده خواهد داشت. او متولد ۱۸ خرداد ۱۳۴۵ در شهر بیجار است و از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز کرد و  در همان سال در دوره‌ی دو ساله‌ی کارگردانی و بازیگری در زمینه‌ی تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ التحصیل شد.

کد خبر : ۱۰۹۹۸۹
بازدید : ۷۵۹۱

فرادید | شانزده قسمت از سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت منتشر شده است و قصه به مرحله تازه‌ای رسیده است. طلا همسر بهمن، پشت پرده حمله به خودروی دختر اکبر مجلل را لو داده است. او حالا از اکبر مجلل خواسته تا به انتقام کشته شدن پدرش و نازا شدن دخترش، بهمن را حذف کند.

به گزارش فرادید، در قسمت هفدهم بیننده منتظر است تا رحمان و طلا اعضای تیم ملی کشتی را تا مجارستان همراهی کنند و کیف‌هایی که کوکائین در آن‌ها جاسازی شده را به ایران برگردانند. بهمن در قسمت پیشین به جاوید و چند هم تیمی اش گفت که کیف آن‌ها حامل دارو‌هایی نایاب است و اگر این کیف‌ها را به سلامت برگردانند، به هر کدام از آن‌ها ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

حالا تماشاگران این سریال منتظر هستند تا ببینند که آیا جاوید و هم تیمی هایش کیف‌ها را به سلامت بر می‌گردانند، یا در مسیر گرفتار می‌شوند. در این میان باید دید که اکبر مجلل که حالا قصد کشتن بهمن را دارد، با چه نقشه‌ای وارد این ماجرا می‌شود.

بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی کیست؟

بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی

نقش اکبر مجلل در سریال را فرهاد اصلانی بازی کرده است. او که تا پیش از این تنها در چند سکانس حاضر بود، حالا به نظر می‌رسد که نقش پر رنگ تری در ادامه قصه بر عهده خواهد داشت.

او متولد ۱۸ خرداد ۱۳۴۵ در شهر بیجار است و از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال در دوره‌ی دو ساله‌ی کارگردانی و بازیگری در زمینه‌ی تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ التحصیل شد.

فرهاد اصلانی در سال ۱۳۷۲ اولین بار در مجموعه تلویزیونی همسایه‌ها ایفای نقش کرد و سپس حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۳ با فیلم روسری آبی کاری از رخشان بنی اعتماد تجربه کرد. نقش آفرینی او در سریال‌های مختارنامه و هیولا مورد تحسین قرار گرفته است.

فرهاد اصلانی سابقه بازی در آثاری همچون خط باریک قرمز، زندگی خصوصی، سیزده ۵۹، ساخت ایران، مردی بدون سایه، دختر، خرس، جن زیبا، هیولا، متری شیش و نیم، ماه جبین و کلمبوس را در کارنامه هنری خود دارد.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    کاش منم به اکبر مجلل داشتم که یک کارت پیشش داشتم

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید