قیمت طلای جهانی امروز ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

قیمت طلای جهانی امروز ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۹ شهریور ماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۷۲۳ دلار و ۳۲ سنت رسید.

کد خبر : ۱۱۰۰۰۰
بازدید : ۵۶۴

فرادید | نوسانات قیمتی در بازار طلا همچنان ادامه دارد. امروز ۹ شهریور ماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با کاهش ۱.۴۴ درصد به ۱۷۲۳ دلار و ۳۲ سنت رسید.

دیروز انتشار آمار وزارت خزانه‌داری آمریکا آشکار کرد فرصت‌های شغلی در آمریکا در ماه جولای فراتر از پیش‌بینی‌ها افزایش یافته است. این آمار نشانگر آن است که روند تقاضا برای نیروی کار تغیر چندانی نداشته است و در نتیجه فدرال رزرو به مسیر انقباض سیاست پولی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش فرادید؛ دیروز قیمت طلا در بازار‌های جهانی کاهشی بود و این فلز طلا ۰.۷۵ درصد کاهش ارزش داشت.

به دنبال اظهارات جسورانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم جکسون هول در روز جمعه، قیمت‌ها در روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح یک ماهه خود یعنی ۱۷۱۹ دلار و ۵۶ سنت رسید. شاخص دلار در روز دوشنبه به بالاترین حد خود در دو دهه گذشته رسید، در حالی که بازدهی شاخص ۱۰ ساله از بالاترین سطح دو ماهه جلسه قبل عقب نشینی کرد.

در حالی که طلا در زمان عدم اطمینان اقتصادی به عنوان یک گزینه مطمئن در نظر گرفته می‌شود، افزایش نرخ بهره هزینه فرصت نگهداری دارایی بدون بازده را افزایش می‌دهد.

عوامل صعود قیمت طلا در ۶ هفته آینده ریکاوری بازار بورس، جلسه FOMCT، افت ارزش دلار و افزایش بازدهی اوراق قرضه خواهند بود.

نقاط مقاومت اصلی اونس طلا XAUUSD
۱۷۵۹/۰۰
۱۷۴۹/۰۰
۱۷۴۳/۰۰

نقاط حمایت اصلی اونس طلا XAUUSD
۱۷۳۴/۰۰
۱۷۲۴/۰۰
۱۷۱۸/۰۰

قیمت طلا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید