هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۶/۱۰

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۶/۱۰

با توجه به گزارش سازمان هواشناسی ایران، امروز ۱۰ شهریور ماه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود.

کد خبر : ۱۱۰۰۶۳
بازدید : ۵۴۱

فرادید | بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران امروز ۱۰ شهریور ماه و طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم و در شرق و شمال شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید پدیده غالب خواهد بود.

طی دو روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، طی سه روز آینده در برخی مناطق استان خوزستان و جنوب ایلام در بعضی ساعات گرد و غبار رقیق رخ خواهد داد.

از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ هوای مرطوب و خنک از شمال غرب کشور، در استان اردبیل و سواحل دریای خزر تا روز‌های پایانی هفته آینده شاهد بارش باران و کاهش محسوس دما خواهیم بود.

آسمان تهران فردا صاف در بعضی ساعات وزش باد و در اواخر وقت غبار رقیق با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای۳۵ درجه سانتیگراد و طی شنبه صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد و در بعد از ظهر کمی ابری با احتمال افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با دمای ۴۷ و۴۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

هواشناسی ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید