(ویدیو) مینی کنسرت جونگ کوک در لایو تولد 2022 و غافلگیری آرمی‌ ها

(ویدیو) مینی کنسرت جونگ کوک در لایو تولد 2022 و غافلگیری آرمی‌ ها

جونگ کوک و دیگر اعضای گروه کی پاپ بی تی اس در طول هفته‌های اخیر فعالیت خاصی در شبکه اجتماعی نداشته اند. اما جونگ کوک به نوبه خودش این غیبت طولانی را جبران کرد و یک مینی کنسرت مجازی برای طرفداران در لایو تولد 2022 خود اجرا کرد.

کد خبر : ۱۱۰۱۰۳
بازدید : ۶۱۲۰

فرادید | جونگ کوک، عضو گروه کی پاپ بی تی اس، تولد ۲۵ سالگی خود را در ۱ سپتامبر جشن گرفت. از آنجایی که او هر بار با آرمی‌ها جشن می‌گیرد، این بار به دلیل مشغله کاری نتوانست هیچ یک از آن‌ها را ملاقات کند؛ بنابراین جونگ کوک یک برنامه زنده مجازی در خانه خود برگزار کرد تا مدتی با آرمی‌ها تعامل داشته باشد.

به گزارش فرادید، جونگ کوک دراین برنامه زنده مجازی گفت: معمولاً در روز‌های تولدم زمان زیادی را با آرمی‌ها می‌گذرانم. اما امروز انجام برخی کار‌ها در حین استراحت کمی عجیب به نظر می‌رسید، کمی بی قرار بودم و همه چیز بد شد. انگار امروز تولدم نبود. اما تولد من است نمی‌دانم چگونه بیانش کنم.

او و دیگر اعضای گروه کی پاپ بی تی اس در طول هفته‌های اخیر فعالیت خاصی در شبکه اجتماعی نداشته اند. اما جونگ کوک به نوبه خودش این غیبت طولانی را جبران کرد و یک مینی کنسرت مجازی برای طرفداران خود اجرا کرد.

در واقع او برخی قطعه‌های مشهور و مورد علاقه طرفداران اش را اجرا کرد تا آن‌ها را در جشن تولدش شریک کند.

در حال حاضر بیشتر اعضای گروه به سن قانونی خدمت اجباری سربازی رسیده اند و دولت کره جنوبی درباره اعزام آن‌ها به سربازی دچار چالش شده است و نمی‌داند چه تصمیمی بگیرد. در این میان برخی رسانه‌های خارجی نیز مدعی اند که مبهم بودن وضعیت سربازی اعضای گروه، منجر به توقف فعالیت این گروه مشهور شده است.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    خوش به حال شون تو سن کم معروف و پولدار شدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید