هواشناسی ایران امروز ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۱

هواشناسی ایران امروز ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۱

با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران امروز ۱۵ شهریورماه در استان‌های شمالی کشور شاهد کاهش دما خواهیم بود.

کد خبر : ۱۱۰۲۴۰
بازدید : ۵۲۵

فرادید | بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۱۵ شهریورماه رگبار باران، وزش باد شدید موقت، رعدوبرق، مه آلودگی و کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۱۴ درجه در استان اردبیل، گیلان و غرب مازندران پیش‌بینی شده است.

امروز سه شنبه در گیلان، مازندران، اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی و چهارشنبه در گیلان، اردبیل، مازندران، آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران ؛ بارش در گیلان، اردبیل، غرب مازندران و شمال آذربایجان شرقی از شدت بیشتری برخوردار است. پنج شنبه در گیلان، مازندران و برخی مناطق اردبیل، گلستان، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی و جمعه در گیلان، مازندران و برخی مناطق اردبیل و شرق آذربایجان شرقی بارش پیش بینی می‌شود.

شنبه بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور ادامه خواهد یافت.

همچنین امروز در نوار شرقی کشور، چهارشنبه و پنج شنبه در نوار شرقی و شمال غرب کشور، در برخی ساعات، وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود که خیزش گردوخاک در برخی از این مناطق انتظار می‌رود. جمعه در نوار شرقی و شنبه در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب کشور وزش باد شدید و در برخی از این مناطق خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

از امروز تا پنجشنبه نفوذ گردوخاک از کشور عراق به نوار مرزی کرمانشاه، ایلام و خوزستان دور از انتظار نیست. لازم به ذکر است از امروز تا پایان هفته جاری تداوم جریانات جنوبی بر روی خوزستان سبب افزایش رطوبت و شرجی شدن مناطق غربی، مرکزی و جنوبی این استان می‌شود.

امروز تا آخر هفته دریای خزر و از اواخر وقت امروز تا پنج شنبه دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

هواشناسی ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید