تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک از اول مهرماه

تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک از اول مهرماه

در نهایت مصوب شد که ساعت پایان طرح از ساعت ۱۷ به ۱۸ موکول شود و در واقع اجرای آن از ۶:۳۰ صبح تا ۱۸ عصر و از ابتدای مهرماه خواهد بود.

کد خبر : ۱۱۰۴۲۶
بازدید : ۵۲۳

ساعت اجرای طرح ترافیک از اول مهرماه ۱۴۰۱ تغییر خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، هفتاد و پنجمین جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و نمایندگان دستگاه‌های مسئول در حوزه حمل و نقل پایتخت برگزار شد.

بررسی شرایط و اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی مراکز آموزشی نخستین دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود که مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری به ارائه گزارشی درباره این اقدامات و مواردی از قبیل افزایش و اورهال ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور آمادگی بیشتر در زمان بازگشایی مراکز آموزشی پرداخت و در کنار آن موضوع خطوط پرسرنشین و امکان اجرای آن در برخی از نقاط شهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارائه گزارش عملکرد در زمینه اقداماتی که در خصوص ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها انجام شد و بررسی نحوه اجرایی شدن طرح‌های مربوط به آن، دستور جلسه دوم شورای ترافیک بود که توسط مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل شهرداری تهران تشریح شد.

در دیگر دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران، وضعیت طرح ترافیک و تغییر ساعات اجرای آن مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت مصوب شد که ساعت پایان طرح از ساعت ۱۷ به ۱۸ موکول شود و در واقع اجرای آن از ۶:۳۰ صبح تا ۱۸ عصر و از ابتدای مهرماه خواهد بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید