(عکس) جشن تولد دنیز دایی، دختر علی دایی در انگلیس

(عکس) جشن تولد دنیز دایی، دختر علی دایی در انگلیس

حالا هم دنیز دایی دختر ارشد علی دایی ویدیویی از جشن تولدش منتشر کرده است که میان کاربران فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دست به دست می‌شود.  

کد خبر : ۱۱۰۵۴۲
بازدید : ۴۷۳۸

فرادید | دنیز دایی، فرزند ارشد علی دایی در اینستاگرام یک صفحه پر طرفدار با ۲۴۲ هزار دنبال کننده دارد. صفحه‌ای که تا همین چند ماه قبل تعداد دنبال کنندگان اش به چند هزار نفر می‌رسید. اما حواشی حضور علی دایی در برنامه اینترنتی فوتبال ۳۶۰ با اجرای عادل فردوسی پور باعث شد تا او مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فرادید، در این گفتگو عادل فردوسی پور از علی دایی پرسید که نظرش در مورد شایعه دو باز ازدواج اش چیست. او در جواب این حواشی و شایعات را رد کرد و گفت که تنها یک بار در سال ۸۳ ازدواج کرده است.

او همچنین در مورد فرزندان اش گفت که دنیز دختر بزرگ اش ۱۶ سال دارد و در انگلیس در کالج تحصیل می‌کند و به زودی به دانشگاه می‌رود. همچنین دختر دوم اش یعنی نورا نیز ۱۱ سال دارد و در ایران پیش پدر و مادرش زندگی می‌کند.

پس از آن، اما دنیز دایی تصویری شیطنت آمیز منتشر کرد تا برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی به استناد آن دوباره ادعا کنند که دنیز حاصل ازدواج اول علی دایی است. این حواشی باعث شد تا توجه بخش قابل توجهی به کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام او جلب شود و تعداد دنبال کنندگان اش را به بیش از ۲۴۲ هزار نفر برساند.

او حالا هم تصویر و ویدیویی از جشن تولدش منتشر کرده است که میان کاربران فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دست به دست می‌شود.

(عکس) جشن تولد دنیز دایی دختر علی دایی

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید