آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۱

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۱

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۶ شهریور ماه را ۱۴ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۱۰۶۲۹
بازدید : ۵۷۳

فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۶ شهریور ماه ۱۴ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۲۸۷ نفر رسید.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۸۴ نفر از آنان بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۳۳ نفر رسید که خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۳۰۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۳۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۴۳۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد.۲۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۶۰ هزار و ۵۱۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۹۶ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۶۵۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۷۶۳ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۳۱۹۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۷۴ هزار و ۵۸۱ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس، تاکنون به ۶۱۶ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۱۱۹ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۱۶۹۲ نفر در یک روز به تعداد شش میلیون و ۵۲۹ هزار و ۹۸ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۹۵ میلیون و ۶۷۸ هزار و ۸۲۱ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۷۸ هزار و ۴۵۷ نفر (۲۷۰ فوتی)

۲. برزیل ۶۸۵ هزار و ۳۵۰ نفر (۹۲ فوتی)

۳. هند ۵۲۸ هزار و ۳۰۲ نفر (۲۹ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۵ هزار و ۸۳۷ نفر (۱۱۰ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۹ هزار و ۸۶۸ نفر (۳۱ فوتی)

۶. پرو ۲۱۶ هزار و ۱۷۳ نفر (بدون فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۹ هزار و ۴۸۴ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۶ هزار و ۵۰۸ نفر (۴۴ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۷ هزار و ۸۷۶ نفر (۲۷ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۴ هزار و ۶۷۲ نفر (۲۸ فوتی)

۱۱. آلمان ۱۴۸ هزار و ۹۳۳ نفر (۸۸ فوتی)

۱۲. ایران ۱۴۴ هزار و ۲۷۳ نفر (۱۴ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید