آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۱

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۱

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۸ شهریورماه ۱۸ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۱۰۷۲۵
بازدید : ۸۳۸

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۸ شهریور ماه را ۱۸ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۳۱۹ نفر رسید.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۵۴۸ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۴۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۲۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۴ هزار و ۶۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۶۵ هزار و ۱۳۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۶۱۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۲۶۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۱۸ دُز رسید. در شبانه روز گذشته نیز ۲۵ هزار و ۲۵۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. همچنین در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد. ۲۰ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی، ۲۵۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۲۸۹ هزار و ۲۶۶ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس، تاکنون به ۶۱۷ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۱۸۳ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۵۶۷ نفر در یک روز به تعداد شش میلیون و ۵۳۰ هزار و ۷۵۹ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۵۹۶ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۸۲۵ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا و ایران به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است).

۱. آمریکا یک میلیون و ۷۸ هزار و ۶۶۳ نفر (هفت فوتی)

۲. برزیل ۶۸۵ هزار و ۴۲۲ نفر (۱۲ فوتی)

۳. هند ۵۲۸ هزار و ۳۵۵ نفر (۱۸ فوتی)

۴. روسیه ۳۸۶ هزار و ۴۵ نفر (۱۰۱ فوتی)

۵. مکزیک ۳۲۹ هزار و ۸۹۸ نفر (دو فوتی)

۶. پرو ۲۱۶ هزار و ۱۷۳ نفر (بدون فوتی)

۷. انگلستان ۱۸۹ هزار و ۴۸۴ نفر (بدون فوتی)

۸. ایتالیا ۱۷۶ هزار و ۵۷۸ نفر (۳۲ فوتی)

۹. اندونزی ۱۵۷ هزار و ۸۹۲ نفر (۸ فوتی)

۱۰. فرانسه ۱۵۴ هزار و ۶۷۲ نفر (بدون فوتی)

۱۱. آلمان ۱۴۸ هزار و ۹۳۳ نفر (بدون فوتی)

۱۲. ایران ۱۴۴ هزار و ۳۰۱ نفر ( ۱۸ فوتی)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید