ساخت پایتخت ۷ به کلی متوقف شد؟

ساخت پایتخت ۷ به کلی متوقف شد؟

حدود سه سال قبل بود که محسن تنابنده اعلام کرد «پایتخت ۷» ساخته نخواهد شد. اما اخیرا برخی عوامل پایتخت احتمال ساخت فصل هفتم را بالا ارزیابی کرده اند.

کد خبر : ۱۱۰۷۸۲
بازدید : ۱۹۶۱

فرادید | سه سال قبل بود که ساخت پایتخت ۷ به ابهامی بزرگ برای طرفداران این سریال بدل شده بود. ابهامی که به سرعت با پاسخ محسن تنابنده مواجه شد. حالا هم بار این ماجرا و سوال بار دیگر از سوی برخی رسانه‌های داخلی مطرح شده است.

به گزارش فرادید، در این رابطه محسن تنابنده اواخر آذر ماه سال ۹۹ بود که با انتشار متنی به گزارش تعدادی از رسانه‌ها واکنش نشان داد و گفت که «پایتخت۷» ساخته نخواهد شد.

او نوشته بود: «لطفا دست از تخریب و عقیم سازی بردارید.

ساخت پایتخت ۷ به کلی متوقف شد؟

پایتخت به عشق مردم ساخته و به خواست مردم ادامه پیدا کرده است و در حد سوادمان ایینه‌ای بوده در برابرجامعه با تمام کاستی هایش که به آن واقفم، تلاش شما هم همه این بوده که با مسموم کردن فضا ومعنا سازی‌های بیهوده و استخراج مفاهیم عجیب غریب از پایتخت دستاویز و ملعبه‌ای بسازید برای انتقام گیریهاتون از جناح مخالف یا ابراز وجود آنهم با نسبت دادن نظراتتان به مردم که هیچگاه هم رای با شما نبوده .. بگذریم...»

پایتخت ۷ بر می‌گردد؟

پس از این اظهارنظر تنابنده دیگر عوامل سازنده پایتخت تمایلی به اظهار نظر نداشتند. تا اینکه مهدی فرجی تهیه کننده و از مدیران اسبق تلویزیون در اواخر خرداد ماه امسال باز هم خبر داد که نشانه‌هایی دیده که احتمال ساخت فصل هفتم را بالا می‌برد.

او که به عنوان مشاور فصل ششم پایتخت هم حضور داشت، ۲۸ خرداد ماه گفته بود که من فکر می‌کنم حتماً فصل هفتم در کار است و ان‌شاءالله اتفاق می‌افتد.

البته فرجی به مسئولان تلویزیون و سازندگان پایتخت توصیه کرده بود که به جای اینکه بروند در رسانه‌ها راجع به هم گفتگو کنند، بنشینند در کنار هم گفتگو کنند.

او در ادامه هم گفته بود: وقتی برندی تولید می‌شود آن‌قدر ارزش دارد که بگوییم رئیس شبکه با رئیس سیمافیلم عواملش را فرا بخوانند و جلسه بگذارند تا مشکلات و موانع برطرف شود.

از این اظهار نظر مهدی فرجی نیز سه ماه می‌گذرد و هنوز نه عوامل پایتخت حرفی به میان آورده اند. از آن سو مسئولان صداوسیما نیز چراغ سبزی نشان نداده اند. در چنین شرایطی فعلا باید پایتخت را در اغما فرض کرد.

۳
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید