افشای راز قتل پزشک طب سنتی با سکه و دلار؟!

افشای راز قتل پزشک طب سنتی با سکه و دلار؟!

تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی از خانه مقتول حکایت از آن داشت، ۱۰ سکه طلا و ۱۰ هزار دلار توسط قاتل به سرقت رفته و عامل این جنایت، آلت قتاله (سیم مفتول) را پس از ارتکاب جرم با خود برده است.

کد خبر : ۱۱۰۸۱۰
بازدید : ۹۹۹

یک پزشک طب سنتی در خانه‌اش در شرق تهران به قتل رسید و اموالش به سرقت رفت.

بامداد روز سه‌شنبه ۲۹ شهریورماه، فریاد‌های "کمک کمک " مادر و دختر جوانی در یک آپارتمان در شرق تهران سکوت شبانگاهی محله را درهم شکست؛ دقایقی بعد، همسایه‌ها برای کمک‌رسانی به خانه آن‌ها رفتند و جسد مرد جوانی که در سالن پذیرایی افتاده بود را مشاهده کردند.

بلافاصله این حادثه از سوی اهالی ساختمان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد و بدین ترتیب ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و میثم حسین‌پور بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از حضور در خانه مورد نظر با جسد مرد جوانی مواجه شدند که آثار خفگی روی گردن وی مشهود بود؛ همچنین در ادامه مشخص شد مقتول پزشک طب سنتی بوده و در یک مطب در شرق تهران فعالیت می‌کرده است.

بررسی‌های بیشتر مشخص کرد، مادر و دختر جوان زمان ارتکاب قتل به خانه یکی از آشنا‌های خود رفته بودند که پس از بازگشت در ابتدا با شکستگی درب خانه مواجه شدند و در ادامه جسد پدر خانواده را مشاهده کردند.

تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی از خانه مقتول حکایت از آن داشت، ۱۰ سکه طلا و ۱۰ هزار دلار به دست قاتل به سرقت رفته و عامل این جنایت، آلت قتاله (سیم مفتول) را پس از ارتکاب جرم با خود برده است.

بازپرس حسین‌پور پس از دریافت این اطلاعات، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد تا اطرافیان مقتول را هدف تحقیق قرار دهند و دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان مورد نظر را برای شناسایی قاتل بازبینی کنند.

با دستور میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم‌جنایی جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت وارد عمل شده‌اند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید