۶ سریال جدید کره‌ای که در مهرماه خواهیم دید

۶ سریال جدید کره‌ای که در مهرماه خواهیم دید

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های جدید کره‌ای را خواهید دید که در ماه مهر پخش آن‌ها آغاز خواهد شد.

کد خبر : ۱۱۱۰۹۵
بازدید : ۲۷۱۵

فرادید | با توجه به گسترش روزافزون محبوبیت سریال‌های کره‌ای در سراسر دنیا، نتفلیکس اوایل امسال اعلام کرد که ۵۰۰ میلیون دلار برای سرمایه‌گذاری روی سریال‌های جدید کره‌ای کنار گذاشته است. حالا بیشتر از نصف سال گذشته و می‌شود گفت که این سرمایه‌گذاری‌های تازه واقعا نتیجه داده‌اند. در همین چند ماه گذشته تعداد زیادی سریال درجه‌یک کره‌ای منتشر شده‌اند؛ از «وکیل ووی خارق‌العاده» گرفته تا «فردا»، «پاچینکو»، «نارکوی قدیس» و چندین مورد دیگر.

به گزارش فرادید؛ ماه آیندۀ میلادی هم مثل ماه‌های گذشته برای طرفداران سریال‌های کره‌ای پر از جاذبه‌های تازه است. در یک ماه آینده سریال‌هایی با ژانر‌های مختلف تاریخی، تخیلی و مهیج خواهیم دید که با توجه به خلاصۀ داستان‌هایشان می‌شود حدس زد که مخاطبان زیادی را جذب خود خواهند کرد. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای این ماه را مرور خواهیم کرد.

۱. تشویق (Cheer Up)

۶ سریال جدید کره‌ای که در مهرماه خواهیم دید

این درام عاشقانه و امیدبخش دربارۀ دختر باهوش و پرتلاشی به اسم دو‌هایی است که به خاطر شرایط بد مالی خانواده‌اش تصمیم می‌گیرد به جای تمرکز کردن روی درس و دانشگاه، دنبال پول درآوردن باشد. او به همین خاطر به گروه تشویق‌کننده‌های ورزشی می‌پیوندد که کارشان تشویق تیم‌های ورزشی دانشگاه است. پیوستن به این گروه برای دو‌هایی یک تجربۀ کاملا متفاوت را در زندگی رقم می‌زند. او در این گروه با آدم‌های تازه‌ای آشنا می‌شود که در کنار هم تلاش می‌کنند تا گروه را به روز‌های خوشی که در گذشته داشته است برگردانند.

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر

۲. دادستان بد (Bad Prosecutor)

۶ سریال جدید کره‌ای که در مهرماه خواهیم دید

شخصیت اصلی این سریال یک مامور قضایی جوان به اسم جین‌جونگ است که سرش درد می‌کند برای دردسر. او اصلا به قوانین و قواعد معمول برای پی‌گیری جرایم پایبند نیست و روش خودش را برای کار دارد. اما با این‌حال او به شدت به اجرای عدالت پایبند است و می‌خواهد هر طور شده حق ضعفا را بگیرد. از قضا روش‌های غیر معمول او خیلی خوب برای از بین بردن فساد و تبهکاری جواب می‌دهند. اما جذابیت اصلی سریال در رابطه‌ای است که بین جین و همکارش شین آه‌را شکل می‌گیرد. شین ماموری خونسرد و منطقی است که باید دائما مواظب جین باشد تا کار دست خودش ندهد. هیجان ماموریت‌های جین و طنزی که در رابطۀ او و همکارش وجود دارد تماشای این سریال را به تجربه‌ای مفرح و جذاب تبدیل می‌کند.

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر

۳. اشتباه (Glitch)

۶ سریال جدید کره‌ای که در مهرماه خواهیم دید

این سریال دربارۀ زن جوانی به اسم هونگ‌جی‌هیو است که بعد از ناپدید شدن ناگهانی و مرموز نامزدش، با عده‌ای از جستجوگران و علاقمندان به بشقاب‌پرنده‌ها همراه می‌شود تا شاید راز ناپدید شدن نامزدش را کشف کند. او در این گروه با زنی به اسم هیو‌بورا آشنا می‌شود و با کمک او به یک توطئۀ بزرگ و رازآمیز پی‌برد. این کشفی است که درک هونگ را از دنیا به کلی تغییر می‌دهد. این سریال تخیلی که نتفلیکس آن را تهیه کرده است، علاوه بر داستان جذاب و رازآلودش، پر از جلوه‌های بصری تماشایی هم هست.

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر

۴. چتر ملکه (The Queen's Umbrella)

۶ سریال جدید کره‌ای که در مهرماه خواهیم دید

در این سریال تاریخی کیم‌هایه‌سو نقش یک ملکۀ قدرتمند به اسم ایم‌هوآریونگ را بازی می‌کند؛ ملکه‌ای که می‌خواهد فرزندانش را به درستی تربیت کند تا به شاهزادگانی خردمند و درستکار تبدیل شوند. اما پسران او فعلا آدم‌های دردسرساز و پر شر و شوری هستند که هدایتشان به مسیر درست اصلا آسان به نظر نمی‌رسد. فضای تاریخی و حال و هوای کمدی این سریال آن را به یکی از جالب‌توجه‌ترین سریال‌های این ماه تبدیل میکند.

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر

۵. پیشخدمت صد وونی (One Hundred Won Butler)

۶ سریال جدید کره‌ای که در مهرماه خواهیم دید

این سریال یک جور کمدی ماورائی است که داستان خاص و متفاوتش باعث می‌شود که از همین الان برای دیدنش لحظه‌شماری کنیم. یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال زنی به اسم بائک‌دون‌جو است که یک کسب و کار مربوط به کفن و دفن را اداره می‌کند. اما بائک یک توانایی عجیب دارد که به او امکان ارتباط با مرده‌ها را می‌دهد. او از این توانایی برای کمک به مرده‌ها استفاده می‌کند و تلاش می‌کند تا آخرین آرزو‌ها و وظایف باقی‌ماندۀ آن‌ها را به انجام برساند. او برای این کار از یک پیشخدمت جوان به اسم کیم کمک می‌گیرد؛ پیشخدمتی که برای هر کاری صد وون دریافت می‌کند و البته کارش را هم با کیفیت صد در صد انجام می‌دهد.

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر

۶. آن سو (Yonder)

۶ سریال جدید کره‌ای که در مهرماه خواهیم دید

این سریال علمی تخیلی و ماورائی دربارۀ مردی به اسم جائه‌هیون است که در دهۀ ۲۰۴۰ زندگی می‌کند. او به تازگی همسرش را در اثر سرطان از دست داده و غرق در اندوه و تنهایی است. یک روز جائه ایمیلی از همسر درگذشته‌اش یی‌هو دریافت می‌کند که پیشنهاد بسیار عجیبی به او می‌دهد. معلوم می‌شود که یی‌هو قبل از مرگش قراردادی با یک شرکت فناوری‌های پیشرفته بسته است؛ قراردادی که بر اساس آن، او وارد یک قلمروی بین مرگ و زندگی شده است.

در این ایمیل یی‌هو به همسرش گفته که می‌تواند بدن فیزیکی خودش را ترک کند و در آن قلمرو با او تا ابد زندگی کند، بدون اینکه دیگر مرگی در کار باشد. جائه که نمی‌تواند با غم سنگین خودش کنار بیاید این پیشنهاد را قبول می‌کند و به آن دنیای رازآمیز وارد می‌شود. اما خیلی زود این پرسش در وجود جائه شکل می‌گیرد که آیا واقعا این زندگی ابدی همان چیزی است که او رویایش را داشته؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید