صدور حکم اعدام برای قاتل خانه وحشت

صدور حکم اعدام برای قاتل خانه وحشت

دختران خانه وحشت از هویت دختری که جسدش داخل کیسه نایلونی کشف شد بی‌خبر بودند، اما مدعی شدند سعید با پیچ گوشتی او را به قتل رسانده است.

کد خبر : ۱۱۱۱۴۵
بازدید : ۲۳۰۳

مرد جنایتکاری که سه زن جوان را در خانه‌اش حبس و به آن‌ها تعرض کرده و یک زن را نیز به قتل رسانده بود پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد و این در حالی است که پرونده قتل او در دادسرای امور جنایی تهران همچنان مفتوح است.

شامگاه دوشنبه ۱۵ آذر سال گذشته زمانی که مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید برای دستگیری یک سارق لوازم خودرو وارد خانه‌ای در محدوده خیابان قزوین شدند با مشاهده دو دختر جوان با وضعیتی نامناسب در خانه و همچنین کشف جسد یک زن داخل کیسه‌های نایلونی پشت در اتاق خواب، با پرونده پیچیده‌ای رو‌به‌رو شدند.

آدم‌ربایی و تعرض

پس از دستگیری متهم و خواهرش که با او در همان خانه زندگی می‌کرد و انتقال دختران جوان به اداره آگاهی، یکی از دختران در تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: ۸ ماه قبل از خانه خارج شدم و به ایستگاه راه‌آهن رفتم تا از آنجا به یکی از شهرستان‌ها بروم.

در راه‌آهن با جوانی به نام سعید آشنا شدم. وقتی فهمید دختری تنها هستم خودش را سرهنگ نیروی انتظامی معرفی کرد و گفت می‌تواند کمک ام کند و، چون جایی برای ماندن نداشتم، گفت می‌توانم شب به خانه‌اش بروم. من با پای خودم به خانه‌اش رفتم، اما دیگر نتوانستم از آن جا خارج شوم. سعید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و حبس کرد.

دختر دیگر هم مدعی شد سه سال است در خانه سعید حبس شده و از سوی او مورد آزار و اذیت و تعرض قرار گرفته است. آن دختر ادامه داد: او به غیر از ما، دو زن دیگر را هم به خانه آورده بود که یکی از آن‌ها موفق به فرار شد و دیگری زن جوانی بود که با دختر کوچکش در دام سعید گرفتار شده بود، اما خانواده‌اش موفق شدند او را پیدا کنند و نجاتش دادند. هر دو نفر آن‌ها و دختری که به قتل رسیده بود نیز از سوی سعید مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند.

شناسایی هویت مقتول

دختران خانه وحشت از هویت دختری که جسدش داخل کیسه نایلونی کشف شد بی‌خبر بودند، اما مدعی شدند سعید با پیچ گوشتی او را به قتل رسانده است.

در ادامه بررسی‌ها، هویت جسد نیز به دست آمد و مادر مقتول در تحقیقات گفت: دخترم بیماری ام‌اس داشت. او بعد از طلاق از خانه خارج شد. مدتی بعد با من تماس گرفت و گفت به تهران رفته و با مرد جوانی آشنا شده که کار‌های خدماتی هتل انجام می‌دهد. وقتی با آن مرد صحبت کردم به من گفت دخترم نزد او است و قرار است با هم ازدواج کنند، اما نمی‌دانم چرا دخترم را به قتل رساند.

رسیدگی به پرونده تجاوز در دادگاه کیفری

با توجه به شکایت دختران جوان از سعید، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد و در رابطه با قتل دختر جوان نیز در شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران رسیدگی به پرونده ادامه دارد.

گرچه سعید منکر اتهام تجاوز و قتل بود، اما با ارسال پرونده به دادگاه کیفری، تحقیقات در رابطه با تجاوز و آزار و اذیت قربانیانش از سوی قضات شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت و قضات دادگاه کیفری طبق شکایت شاکی‌ها، مدارک موجود در پرونده، گواهی پزشکی قانونی و اعترافات خواهر سعید در دادگاه، مرد شرور را به اتهام سه فقره زنای به عنف نسبت به شاکی‌ها به یک مرتبه اعدام با چوبه دار به‌عنوان حد شرعی محکوم کردند.

سه جلسه محاکمه

مسعود افرازه، وکیل شاکی‌های پرونده در رابطه با حکم صادره از سوی شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: با اطلاع از پرونده تعرض و آزار و اذیت‌های سعید نسبت به سه زن جوان، وکالت شاکی‌ها را با همکارم محمود حاج لویی بر عهده گرفتیم و وارد این پرونده شدیم.

پرونده از جنبه تجاوز به عنف و آدم‌ربایی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد، اما از جنبه رسیدگی به قتل در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران همچنان در حال رسیدگی است.

او ادامه داد: متهم سه مرتبه در دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت و قضات دادگاه با توجه به درخواست شاکی‌ها و مدارک موجود در پرونده رأی بدوی خود را صادر و سعید را به یک مرتبه اعدام محکوم کردند. این رأی ظرف ۲۰ روز از سوی طرفین پرونده قابل اعتراض است، اما اگر اعتراضی به رأی نشود نهایی و قابل اجرا خواهد بود.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید