بازداشت کدام سلبریتی‌ها به شکل رسمی تایید شد؟

بازداشت کدام سلبریتی‌ها به شکل رسمی تایید شد؟

در ادامه هم رسانه‌ها مدعی شدند که حسین ماهینی و کاوه رضایی، زانیار خسروی  و سیروان خسروی بازداشت شده اند. اما خبرگزاری دولت تنها خبر بازداشت حسین ماهینی را تایید کرد. ایرنا نوشته بود که بازداشت حسین ماهینی کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس بنا به دستور قضایی صورت گرفته است.

کد خبر : ۱۱۱۲۰۵
بازدید : ۱۴۸۱

فرادید | در طول روز‌های اخیر رسانه‌های داخلی خبر بازداشت تعدادی از سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور را منتشر کردند. اما در حال حاضر خبر بازداشت تعدادی از این چهره‌ها تایید شده است و برخی هم تکذیب شده است.

به گزارش فرادید، نخستین چهره‌ای که خبر بازداشت اش منتشر شد، محمود شهریاری، مجری سابق تلویزیون بود. در این رابطه سایت‌های خبری وابسته به شهرداری چهار روز قبل اعلام کرده بودند که شهریاری با صدور دستور قضائی به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با اغتشاشگران بازداشت شده است. خبری که از سوی دیگر رسانه‌ها هم تایید شد.

بازداشت کدام سلبریتی‌ها به شکل رسمی تایید شد؟

پس از او، نوبت به حامد بهداد، مونا برزویی (ترانه سرا) و کتایون ریاحی رسید. اما برنا، رسانه وابسته به وزارت ورزش خبر داد که موضوع را از مراجع پیگیری کرده و خبر بازداشت این دو بازیگر سینما و تلویزیون را رد کرد. در مقابل خبر بازداشت مونا برزویی تایید شد.

در ادامه هم رسانه‌ها مدعی شدند که حسین ماهینی و کاوه رضایی، زانیار خسروی و سیروان خسروی بازداشت شده اند. اما خبرگزاری دولت تنها خبر بازداشت حسین ماهینی را تایید کرد. ایرنا نوشته بود که بازداشت حسین ماهینی کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس بنا به دستور قضایی صورت گرفته است.

آخرین مورد هم مربوط به خبر بازداشت شروین حاجی پور بود، خواننده‌ای که در عصر جدید به شهرت رسید. در این باره هم برخی رسانه‌ها اعلام کرده اند که خبر بازداشت او صحت ندارد. شروین حاجی پور تنها احضار شده بود تا به او بابت تشویق به اغتشاش تذکر داده شود.

اما وکیل شروین حاجی پور مدعی شده است که این خواننده همچنان در بازداشت است. امیر رئیسیان، وکیل مطلع از پرونده شروین حاجی‌پور، در توییتی با اشاره به استوری خواهر او در مورد آخرین وضعیت این خواننده نوشته است که ‎شروین حاجی‌پور با قرار بازداشتی که دادسرای ساری صادر کرده در بازداشتگاه اداره اطلاعات ساری است و دیروز (شنبه) از همانجا با خانواده تماس کوتاهی گرفته است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید