سرنوشت برنامه دورهمی؛ چه کسی جای مهران مدیری را می‌گیرد؟

سرنوشت برنامه دورهمی؛ چه کسی جای مهران مدیری را می‌گیرد؟

در ادامه این پیش بینی‌ها نیز، ایسنا نوشته که از افراد جدیدی، چون مهران رجبی به عنوان مجری سری جدید دورهمی به جای مهران مدیری نام برده می‌شود. در این میان برخی فعالان رسانه‌ای نیز به پژمان بازغی و مهران غفوریان برای اجرای این برنامه اشاره کرده بودند.

کد خبر : ۱۱۱۵۶۳
بازدید : ۱۴۲۸

فرادید | ویدیوی جنجالی مهران مدیری درباره عدم پخش دورهمی و تصویر او از تلویزیون حالا باعث شده تا ۴۵ قسمت از برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری روی دست مسئولان تلویزیون بماند. اما با این حال برخی رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای بر این باورند که صداوسیما این ۴۵ قسمت را به بایگانی می‌فرستد و احتمالا مجری تازه‌ای برای فصل جدید دورهمی انتخاب می‌کنند.

به گزارش فرادید، استدلال برخی رسانه‌ها این است که، چون صداوسیما هزینه سنگینی برای آکساسوار و دکور این مسابقه‌ی تلویزیونی متحمل شده، به راحتی از کنار آن نمی‌گذرد. به همین دلیل احتمال جایگزینی یک مجری دیگری با مهران مدیری بسیار زیاد است.

در ادامه این پیش بینی نیز، ایسنا نوشته که از افراد جدیدی، چون مهران رجبی به عنوان مجری سری جدید دورهمی به جای مهران مدیری نام برده می‌شود. در این میان برخی فعالان رسانه‌ای نیز به پژمان بازغی و مهران غفوریان برای اجرای این برنامه اشاره کرده بودند.

در مقابل گروهی هم بر این عقیده اند که مسئولان تلویزیون به دلیل برخی ملاحظات، فعلا برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری را پخش نمی‌کنند. اما احتمالا با آرام‌تر شدن اوضاع این ۴۵ قسمت پخش می‌شود، چرا که هزینه سنگینی برای ضبط این قسمت‌ها صرف شده است.

سرنوشت برنامه دورهمی؛ چه کسی جای مهران مدیری را می‌گیرد؟

سرنوشت مبهم دورهمی؛ مهران مدیری با یک سریال بر می‌گردد؟

پس از انتشار شایعات متعدد و بازتاب گسترده آن، ناصر قدیر کاشانی، تهیه کننده دورهمی اعلام کرد که تلویزیون فعلا هیچ تصمیمی برای ساخت سری جدید این برنامه ندارد. علاوه بر این معلوم نیست که آیا او تهیه کننده باشد یا خیر. اما چیزی که از آن مطمئن است این است که همه این مطالب گمانه زنی و شایعه است.

او گفته که فعلا با صداوسیما رایزنی نکرده اند، اما صمیم با سازمان صداوسیما است. آن‌ها فعلا ۴۵ برنامه تحویل داده‌اند که هر زمانی در کنداکتور قرار بگیرد چند ماهی می‌تواند روی آنتن باشد. با این حال ساخت، تولید، انتخاب مجری، تعیین محتوا و پخش «دورهمی» از اختیارات سازمان صداوسیما است و فعلا تصمیم جدیدی اتخاذ نشده است.

در مورد مهران مدیری نیز او گفته که مدیری قصد خداحافظی از دنیای کارگردانی و بازیگری را ندارد.

طبق اعلام ناصر قدیر کاشانی، مهران مدیری در حال نگارش متن سریالی به نام زالو است که قرار است برای نماوا ساخته شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید