(عکس + فیلم) مبارزه مجدد هالک ایرانی؛ هیاهوی دوباره با گوریل قزاقستانی؟

(عکس + فیلم) مبارزه مجدد هالک ایرانی؛ هیاهوی دوباره با گوریل قزاقستانی؟

هالک قلابی ایرانی هنوز در مورد مبارزه مجدد با گوریل قزاقستانی هنوز صحبتی به میان نیاورده است. اما یک رسانه مدعی شده که قرارداد مسابقه بوکس آزاد این دو بوکسور آماتور به امضای هر دو نفر رسیده است.

کد خبر : ۱۱۱۷۱۸
بازدید : ۱۲۷۵

فرادید | حدود سه ماه قبل بود که سجاد غریبی در برابر جومانوف آلمات باخیتوویچ قرار گرفت و با باختی تحقیر آمیز فضای حمله و انتقاد از خودش را فراهم کرد. حالا پس از گذشت ۸۵ روز برخی رسانه‌های داخلی مدعی اند که این دو قرار است برای دومین بار مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

به گزارش فرادید، هالک قلابی ایرانی هنوز در مورد مبارزه مجدد با گوریل قزاقستانی هنوز صحبتی به میان نیاورده است. اما یک رسانه مدعی شده که قرارداد مسابقه بوکس آزاد این دو بوکسور آماتور به امضای هر دو نفر رسیده است.

(عکس + فیلم) مبارزه مجدد هالک ایرانی؛ هیاهوی دوباره با گوریل قزاقستانی؟

طبق ادعای خبرآنلاین، کمتر از یک ماه دیگر و در مبارزه دوم سجاد غریبی، هالک ایرانی وارد رینگ مبارزه با جومانوف آلمات باخیتوویچ یا همان گوریل قزاق خواهد شد.

از طرفی یک تصویر از متن قرارداد این دو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد سجاد غریبی و باخیتوویچ قرار است ۱۲ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۱ آبان ۱۴۰۱) بار دیگر در رینگ بوکس مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

گرچه سجاد غریبی هنوز چیزی از مبارزه مجدد با گوریل قزاقستانی نگته است. اما هالک ایرانی، اواسط شهریور ماه ویدیو‌هایی از تمرینات آماده سازی خود در یک باشگاه بدنسازی منتشر کرد.

در حاشیه این ویدیو‌ها نیز حمزه مرادیان، مربی بوکس او دیده می‌شد که در مبارزه اول، سجاد غریبی را همراهی می‌کرد. این موضوع همان زمان به ادعای بازگشت زودهنگام هالک ایرانی به رینگ دامن زده بود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید