کدام سلبریتی‌ها با رحم اجاره‌ای بچه‌دار شدند؟

کدام سلبریتی‌ها با رحم اجاره‌ای بچه‌دار شدند؟

در ژانویه ۲۰۲۲، پریانکا چوپرا و نیک جوناس در اینستاگرام اعلام کردند که از طریق رحم اجاره‌ای یا رحم جایگزین پدر و مادر خواهند شد.

کد خبر : ۱۱۱۷۹۹
بازدید : ۹۵۶

راه‌های زیادی برای تشکیل خانواده در سال ۲۰۲۲ وجود دارد؛ از جمله فرزندخواندگی، IVF و رحم اجاره ای. در این مطلب، ۱۰ سلبریتی‌ هالیوودی را به شما معرفی خواهیم کرد که آن‌ها هم به دلایل گوناگون بچه‌دار شدن با رحم اجاره‌ای را انتخاب کرده و از روش رحم اجاره‌ای برای پدر یا مادر شدن استفاده کرده اند.

اما قبل از هر چیز بهتر است بدانید رحم اجاره‌ای دقیقا چیست. پس، با ما همراه باشید.

رحم اجاره‌ای چیست؟

رحم اجاره‌ای یا مادر جایگزین روشی است که در آن یک زن (مادر جایگزین) فرزند زوجی را که به روش‌های معمول قادر به بچه‌دار شدن نیستند، در رحم خود حمل می‌کند (معمولاً به این دلیل که یکی از زوج‌ها نابارور است).

این روش به طور سنتی به این گونه انجام می‌شود که نخست سلول تخم مادر واقعی و اسپرم پدر را به روش لقاح مصنوعی بارور می‌کنند و سپس حاصل (رویان) را به روش درون‌کاشت مصنوعی در داخل رحم مادر جایگزین قرار می‌دهند. در این روش، مادر جایگزین تنها نقش پرورش‌دهنده نوزاد را داشته و معمولاً پس از زایمان تمام حقوق سرپرستی فرزند را به والدین اصلی آن واگذار می‌کند، اما این امر مهم نیازمند اقدامات قانونی است.

۱۰ سلبریتی هالیوودی که با رحم اجاره‌ای بچه‌دار شده‌اند

پریانکا چوپرا و نیک جوناس

در ژانویه ۲۰۲۲، پریانکا چوپرا و نیک جوناس در اینستاگرام اعلام کردند که از طریق رحم اجاره‌ای یا رحم جایگزین پدر و مادر خواهند شد.

این زوج، که در ماه دسامبر ۲۰۱۸ ازدواج کرده اند، پست‌های مشابهی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند و گفتند: "ما بسیار خوشحالیم که تأیید می‌کنیم از طریق رحم اجاره‌ای به نوزاد خود خوش آمد می‌گوییم؛ و از شما می‌خواهیم به حریم خصوصی ما احترام بگذارید همان طور که ما می‌گذاریم. بسیار متشکرم. "

خبر نوزاد برای طرفداران غافلگیر کننده بود، اما هر دو در طول رابطه شان در مورد قصد خود برای تشکیل خانواده صحبت کرده بودند.

جورج لوکاس و همسرش ملودی هابسون

جورج لوکاس و همسرش ملودی هابسون

جورج لوکاس و همسرش ملودی هابسون یک دختر به نام اورست دارند که توسط رحم اجاره‌ای به دنیا آمده است. لوکاس علاوه بر دختر بیولوژیکی خود اورست که در سال ۲۰۱۳ به دنیا آمد، سه فرزند خوانده دیگر نیز دارد.

رابرت دنیرو

رابرت دنیرو

رابرت دنیرو برای سه تا از فرزندانش با دو همسر خود، توکی اسمیت و گریس هایتاور، از رحم اجاره‌ای استفاده کرده است. دنیرو در مجموع شش فرزند دارد. دنیرو و توکی اسمیت دوقلو‌هایی به نام‌های جولیان و آرون دارند که در سال ۱۹۹۵ با کمک رحم اجاره‌ای متولد شده اند.

این ستاره «ایرلندی» از همسر سابق گریس هایتاور نیز دو فرزند دارد. هایتاور در سال ۱۹۹۸ پسر خود به نام الیوت را به دنیا آورد. در سال ۲۰۱۱، آن‌ها از طریق رحم اجاره‌ای صاحب دختری به نام هلن شدند.

نیکول کیدمن و کیت اوربان

نیکول کیدمن و کیت اوربان

یکی از دختران نیکول کیدمن و کیت اوربان توسط رحم اجاره‌ای به دنیا آمده است.

دختر دوم نیکول کیدمن، که فیث نام دارد، در سال ۲۰۱۱ از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمد. این خانواده بر اساس بیانیه ای، آن‌ها گفتند: "خانواده ما واقعاً متبرک هستند، و بسیار سپاسگزاریم که به آن‌ها این هدیه، یعنی فیث مارگارت، داده شده است. " "هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند قدردانی باورنکردنی ما را نسبت به همه کسانی که در طول این روند حمایت کردند، به ویژه رحم اجاره‌ای ما ابراز کند. "

این زوج دارای یک دختر دیگر به نام ساندی رز هستند که کیدمن در سال ۲۰۰۸ به دنیا آورد.

لوسی لیو

لوسی لیو

لوسی لیو رحم اجاره‌ای را "بهترین راه حل برای من" نامید. پسرش راکول در سال ۲۰۱۵ به دنیا آمد.

لیو در سال ۲۰۲۰ به مجله مردم گفت: " [رحم اجاره ای]برای من گزینه مناسبی به نظر می‌رسید، زیرا کار می‌کردم و نمی‌دانستم چه زمانی می‌توانم آن را متوقف کنم. به این نتیجه رسیدم که این احتمالا بهترین راه حل برای من است؛ و معلوم شد که عالی است. "

سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک

سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک

سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک از دوقلو‌های خود، تابیتا و ماریون، در سال ۲۰۰۹ با رحم اجاره‌ای استقبال کردند.

"خب، می‌دانید، ما چندین سال است که سعی کرده ایم خانواده خود را گسترش دهیم و در واقع راه‌های مختلفی را برای این کار بررسی کرده ایم. این یکی از مواردی بود که با جدیت در مورد آن صحبت کردیم و امکانات واقعی برای ما داشت. " این زوج همچنین یک پسر به نام جیمز ویلکی دارند که پارکر خودش او را زایمان کرده بود.

کیم کارداشیان و کانیه وست

کیم کارداشیان و کانیه وست

کیم کارداشیان و کانیه وست از دو فرزند از چهار فرزند خود از طریق رحم اجاره‌ای استقبال کردند، زیرا باردار شدن برای کارداشیان خطرناک بود.

پس از ایجاد جفت آکرتا، یک عارضه تهدیدکننده احتمالی زندگی، پس از دو بارداری اول، کارداشیان به رحم اجاره‌ای برای دو فرزند کوچک خود، شیکاگو و سازم، روی آورد. هر چند برای او رحم اجاره‌ای آسان نبود.

کارداشیان در سال ۲۰۱۷ به مجله ET گفت: "می دانید، واقعاً متفاوت است. واقعاً تحت کنترل نیستید و بدیهی است که شما باید فردی را انتخاب کنید که کاملاً به او اعتماد دارید و با او پیوند و رابطه خوبی دارید. "

۱۰ سلبریتی هالیوودی که با رحم اجاره‌ای بچه‌دار شده‌اند

امبر هرد

امبر هرد در سال ۲۰۲۱ به یک دختر به نام اوناگ خوش آمد گفت. بنا به گزارش‌ها از طریق رحم اجاره‌ای بوده است. در ۱ جولای، او عکسی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد دختر خود را که خوابیده در آغوش گرفته است.

او نوشت: «خیلی هیجان‌زده هستم که این خبر را با شما به اشتراک می‌گذارم. چهار سال پیش، تصمیم گرفتم که می‌خواهم بچه‌دار شوم. می‌خواستم این کار را با شرایط خودم انجام دهم. اکنون درک می‌کنم که چقدر برای ما به عنوان یک زن پرخطر است که به یکی از اساسی‌ترین بخش‌های سرنوشت خود به این شکل فکر کنیم. امیدوارم به جایی برسیم که فرزنددار شدن بدون ازدواج عادی شود. "

اوناگ پیج هرد در ۸ آوریل از طریق رحم اجاره‌ای به دنیا آمده است. هرد افزود: "او آغاز باقی زندگی من است. " این اعلامیه پس از یک نبرد حقوقی تلخ چند ساله با همسر سابقش، جانی دپ، که در سال ۲۰۱۷ از او جدا شد، منتشر شد.

هیلاریا و الک بالدوین

هیلاریا و الک بالدوین

هیلاریا و الک بالدوین تولد ششمین فرزند خود را در مارس ۲۰۲۱، تنها شش ماه پس از تولد پنجمین فرزند خود، اعلام کردند.

بالدوین‌ها به طور علنی در مورد چگونگی ورود جدیدترین عضو خود به جهان اظهار نظر نکرده اند، اما از آنجایی که هیلاریا تنها شش ماه قبل پسر خود ادواردو را به دنیا آورد، به احتمال زیاد لوسیا یا توسط یک رحم اجاره‌ای به دنیا آمده یا به فرزندی پذیرفته شده است.

هیلاریا بالدوین در توضیح عکسی از نوزاد در اینستاگرام نوشت: «ما خیلی عاشق دخترمان، لوسیا هستیم. درست مثل برادران و خواهرانش، او رویایی است که به حقیقت پیوسته.»

تایرا بنکس و اریک اسلا

تایرا بنکس و اریک اسلا

یورک پسر تایرا بنکس و اریک اسلا در سال ۲۰۱۶ با کمک یک رحم اجاره‌ای به دنیا آمد.

"بهترین هدیه‌ای که برایش خیلی زحمت کشیدیم و برایش دعا کردیم بالاخره رسید. او انگشتان من و چشمان درشت و دهان و چانه پدرش اریک را دارد. همانطور که از فرشته‌ای که پسر معجزه ما را برای ما حمل کرد تشکر می‌کنیم، ما برای همه کسانی که برای رسیدن به این نقطه عطف شاد تلاش کردند دعا می‌کنیم. یورک بنکس اسلا، به دنیا خوش آمدید. "

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید