سربازی منجر به فروپاشی همیشگی بی تی اس (BTS) می‌شود؟

سربازی منجر به فروپاشی همیشگی بی تی اس (BTS) می‌شود؟

هفت عضو گروه بی تی اس (BTS) هم سن و سال نیستند و تفاوت سنی بزرگترین عضو تا کوچکترین عضو حدود پنج سال است. حالا فرض کنید که جونگ کوک، جوانترین عضو گروه که پنج سال از جین کوچکتر است، در آخرین مهلت قانونی، خود را به ارتش معرفی کند، آن وقت اخرین عضو باید از سال ۲۰۲۷  تا سال ۲۰۲۹ در ارتش خدمت کند.

کد خبر : ۱۱۱۹۲۰
بازدید : ۵۳۰۸

فرادید | کره جنوبی همه مردان توانمند را ملزم می‌کند که قبل از ۳۰ سالگی در ارتش خدمت کنند. این قانون که سال‌ها کابوس گروه کی پاپ بی تی اس بوده، حالا به واقعیت بدل شده است. چرا که جین به عنوان بزرگترین عضو گروه حدود دوماه دیگر ۳۰ ساله می‌شود و تا پیش از آن باید خود را به ارتش کره جنوبی برای گذراندن دوره سربازی خود معرفی کند.

به گزارش فرادید، روز گذشته نیز کمپانی Hybe که مدیریت برنامه گروه بی تی اس را برعهده دارد، اعلام کرد که جین مسن‌ترین عضو BTS یک روز پس از کنسرت انفرادی خود در بوسان، خدمت سربازی اجباری خود را آغاز می‌کند.

طبق قانون سربازی در کره جنوبی، مردان باید یک دوره ۱۸ تا ۲۱ ماهه را در ارتش بگذرانند و شرایط گذراندن سربازی اجباری برای تمامی مردان یکسان است.

سربازی منجر به فروپاشی گروه بی تی اس (BTS) می شود؟

حالا با پیوستن بزرگ‌ترین عضو بی تی اس به ارتش کره جنوبی، او احتمالا تا میانه سال ۲۰۲۴ از فضای موسیقی دور خواهد بود. پس از او دیگر اعضا هم طبق زمان بندی فردی خود قصد دارند خدمت سربازی خود را انجام دهند.

سربازی گروه بی تی اس را از بین می‌برد؟

هفت عضو گروه بی تی اس (BTS) هم سن و سال نیستند و تفاوت سنی بزرگترین عضو تا کوچکترین عضو حدود پنج سال است. حالا فرض کنید که جونگ کوک، جوانترین عضو گروه که پنج سال از جین کوچکتر است، در آخرین مهلت قانونی، خود را به ارتش معرفی کند، آن وقت اخرین عضو باید از سال ۲۰۲۷ تا سال ۲۰۲۹ در ارتش خدمت کند.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که بین ۵ تا ۷ سال طول می‌کشد تا تمام ۷ عضو سربازی خود را بگذرانند. هر چند مدیر برنامه‌های این گروه ابراز امیداوری کرده است که اعضا دوباره به عنوان یک گروه در حدود سال ۲۰۲۵ فعالیت شان را از سر گیرند.

سربازی منجر به فروپاشی گروه بی تی اس (BTS) می شود؟

اما نشنال نیوز می‌گوید در این سال‌ها قرار است هر یک از اعضا به شکل انفرادی فعالیت شان در حوزه موسیقی را دنبال کنند؛ بنابراین اتفاقات متفاوتی ممکن است منجر به انحلال گروه برای همیشه شود.

در این میان آرمی‌ها در سراسر جهان هم ابراز امیدواری می‌کنند که هر هفت عضو دوباره بازگردند و گروه بار دیگر فعالیت خود را از سر گیرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید