قیمت بیت کوین امروز ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین امروز ۳۰ مهرماه با ۰.۶۹ درصد افزایش نرخ به ۱۹۱۷۱ دلار معادل ۶۳۸۸۴۴۶۱ تومان رسید.

کد خبر : ۱۱۲۰۴۹
بازدید : ۴۳۷

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۱۹ هزار دلار نوسان قیمتی دارد. امروز ۳۰ مهرماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۶۹ درصد به ۱۹۱۷۱ دلار معادل ۶۳۸۸۴۴۶۱ تومان رسید. بازدهی هفتگی بیت کوین کمی نسبت به دیروز کاهش یافته و هم اکنون مثبت نیم درصد است.

طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۸ میلیارد دلار بیت کوین معامله شده و ارزش بازار آن نیز ۳۶۹ میلیارد دلار است. در حالی که بیت کوین امروز افت قیمت داشته، اما می‌توان گفت که نه منفی‌های آن نگران کننده بود نه مثبت‌های چند روز گذشته آن.

بیت کوین وارد یک محدوده کوچک شده و در آن نوسان می‌کند. قیمت مدت هاست در حوالی کانال ۱۹۰۰۰ دلار باقی مانده و تکلیف سرمایه گذاران مشخص نیست.

البته شاخص NVTS یا ارزندگی بیت کوین به بالاترین سطح خود در یک ماه اخیر رسیده، اما همچنان از نظر همین شاخص، در سطوح پایین یعنی ارزنده بودن قیمت قرار دارد. به عبارتی می‌توان گفت با وجود اینکه این شاخص به سطح بالایی در یک ماه گذشته رسیده، اما همچنان قیمت آن ارزان است.

مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد Commodity در بلومبرگ، گزارش می‌دهد که نرخ تنزیل هش‎ریت بیت کوین به پایین‌ترین حد خود از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ رسیده است.

اگرچه قیمت بیت‌کوین در چند هفته گذشته در محدوده معاملاتی مشخصی قرار گرفته بود، اما نرخ هش‌ریت این ارز دیجیتال اینگونه نبوده است. گفتنی است، این نرخ مدتی است که در حال افزایش است و به طور مداوم رکورد‌های جدیدی را ثبت می‌کند.

قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۱۹۰۰۰ دلار ثابت بوده است. زمانی که یک قدم به عقب برمی‌گردیم، می‌بینیم که قیمت بیت‌کوین طی چند ماه گذشته در یک سطح محدود بین ۱۸۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ دلار گیر کرده است. با این وجود، مایک مک گلون ادعا می‌کند که ارز‌های دیجیتال، «ممکن است وارد مرحله توقف ناپذیری از مهاجرت آن‌ها به جریان اصلی شده باشند.»

افزایش نرخ هش‌ریت بیت‌کوین ممکن است نشان‌دهنده افزایش محبوبیت، سهم بازار و ارزش این ارز دیجیتال باشد. بنابراین، به بیانی دیگر، افزایش نرخ هش‌ریت می‌تواند زیربنای بیت‎‌کوین شود.

قیمت بیت کوین از منطقه حمایت ۱۸۹۵۰ دلاری خود بازگشته است. در روند صعودی، شرایط بیت‌کوین ممکن است برای عبور از سطح مقاومت ۱۹۳۰۰ دلار و تبدیل این سطح به منطقه حمایت دشوار باشد.

اگر بیت کوین نتواند از این سطح عبور کند، احتمالاً قیمت آن به شدت کاهش خواهد یافت. در نتیجه حتما به سطح قیمتی ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار توجه داشته باشید. بالاتر از این سطح، صعود قیمت تا سطوح ۱۹۵۰۰ دلار یا ۱۹۹۴۰ دلار امکان‌پذیر خواهد بود.

اگر بیت‌کوین به زیر سطح ۱۹۲۵۰ دلار سقوط کند، ممکن است به سطح حمایت سه‌گانه قبلی خود نزدیک به ۱۸۹۰۰ دلار بازگردد. همچنین از دست رفتن این حمایت می‌تواند ریزش بیت‌کوین را تا سطح ۱۸۷۰۰ دلار افزایش دهد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید