پشت‌پرده شكست تيم اميد

پشت‌پرده شكست تيم اميد

محمد مايلي‌كهن... وقتي قرار است با اين چهره شناخته شده درباره فوتبال ايران صحبت كنيم، بدون ترديد بايد منتظر نقد‌هاي شفاف و صحبت‌هاي صريحش باشيم. درست مثل اتفاقي كه در گفت‌وگو با مدير فني تيم اميد رخ داد.

کد خبر : ۱۱۲۰۹
بازدید : ۱۴۹۵
پشت‌پرده شكست تيم اميد

محمد مايلي‌كهن... وقتي قرار است با اين چهره شناخته شده درباره فوتبال ايران صحبت كنيم، بدون ترديد بايد منتظر نقد‌هاي شفاف و صحبت‌هاي صريحش باشيم. درست مثل اتفاقي كه در گفت‌وگو با مدير فني تيم اميد رخ داد.

با او درباره آخرين شرايط روز فوتبال كشور مصاحبه‌اي انجام داده‌ايم كه در زير مي‌خوانيد.

تيم‌ اميد از راهيابي به مسابقات المپيك باز هم جا ماند. اما اتفاق قابل توجه بعد از حذف اين تيم انتقاد شديد از شخص شما بود. خيلي‌ها محمد مايلي‌كهن را مقصر حذف تيم اميد معرفي كردند؟
هيچ اشكالي ندارد. گردن من از مو باريك‌تر است و هيچ‌وقت بلد نبوده‌ام گردن‌كلفتي كنم. همه تقصيرها گردن من باشد. من از مردم ايران به خاطر اينكه تيم اميد نتوانست به مسابقات المپيك برود عذرخواهي مي‌كنم. ما وقتي حذف شده‌ايم عذرخواهي مي‌كنيم. مثل ساير آقايان به خاطر باختن و حذف شدن هم منت سر مردم ايران نمي‌گذاريم و به كسي هم توهين نمي‌كنيم.

شما انتظار به وجود آمدن چنين هجمه‌اي عليه خودتان را داشتيد؟
طبيعي بود. اين فشارها و هجمه‌ها كه بعد از حذف تيم اميد آغاز نشد. از مدت‌ها قبل عليه تيم اميد و مربيان با شخصيت ايراني شديد‌ترين انتقادات و حرف‌‌ها را مطرح كردند و همه كار كردند تا تيم ما نتيجه نگيرد. بايد خدمت شما عرض كنم هيچ مشكلي هم با مطالبي كه عليه من نوشتند، ندارم.

چون خودم را آماده اين جو منفي كرده بودم. توجه كنيد كه آقايان كي‌روش پور، كي‌روش آنلاين، خبر كي‌روشي، كي‌روش ورزشي و در كل كي‌روشي‌ها بايد همچنين هجمه‌هايي را عليه ما به وجود مي‌آوردند. من خدا را شكر مي‌كنم كه آنها امروز با حذف تيم اميد خوشحال هستند. جا دارد به آنها تبريك هم بگويم. من با مدرك و سند ثابت مي‌كنم كه آقايان و‌ دار و دسته‌شان از حذف تيم اميد خوشحال بودند. همان‌ها بودند كه در طول مسابقات قهرماني زير ٢٣ سال آسيا به تيم اميد ضربه زدند.

منظورتان انتقادهايي است كه در جريان مسابقات از تيم اميد انجام مي‌شد؟
همان‌هايي كه سنگ كي‌روش را به سينه مي‌زدند و مي‌زنند در بسياري از مواقع همكاري لازم را با تيم اميد كشورشان انجام ندادند. آنها همه كاري كردند كه اين تيم موفق نباشد. چه زماني سابقه داشت كه در كوران مسابقات چنين اتفاقاتي عليه يك تيم رخ بدهد؟ خيلي از اين آدم‌ها خوشحال شدند كه تيم اميد نتوانست به المپيك صعود كند.

اما يادمان نرود كه تيم همين آقايان هم در اينچئون حضور داشت و اميدهاي ايران در گروه سه تيمي هنر كرد و فقط چهارم نشد. همان طوري كه عملكرد باافتخار تيم ملي در جام جهاني ٢٠١٤ برزيل باعث شد ما در گروه چهار تيمي پنجم نشويم و با يك امتياز تيم آخر جدول شويم. تيم اميد تحت هدايت نلو وينگادا در بازي‌هاي آسيايي اينچئون در اصل همان تيم كي‌روش بود. خود كي‌روش اين تيم را داشت و اميدها را حذف كرد.

نلو وينگادا با پيشنهاد چه كسي سرمربي تيم اميد شد؟ وينگادا سرمربي تيم بود اما در اصل همه‌كاره خود كي‌روش بود. ما در همان جام جهاني هم كه در صحبت‌هايم به آن اشاره كردم در گروه چهار تيمي پنجم نشديم. چون كارلوس كي‌روش سرمربي تيم بود. در جام ملت‌هاي آسيا هم حذف شديم و حتي به نيمه نهايي صعود نكرديم و افتخار آفريديم.

مردم و رسانه‌ها بايد هم به خاطر اين موفقيت‌ها از كي‌روش و ‌دار و دسته‌اش تشكر كنند. شما ديديد كه وقتي هم از جام جهاني و جام ملت‌هاي آسيا به ايران بازگشتند مثل سرداران فاتح از آنها استقبال كردند و روي سرشان گذاشتند. به هر حال ما جام جهاني و جام ملت‌هاي آسيا را با سرمربي چند ده ميلياردي خودمان فتح كرديم. بايد هم از او تعريف كنند و به ما كه باختيم توهين شود و اين هجمه‌ها را عليه ما راه بيندازند.

اين تفاوت ديدگاه نسبت به مربيان خارجي و داخلي هميشه وجود داشته است.
ببينيد اين آقا لطف كرده‌اند و منت سر ما و فوتبال‌مان گذاشته‌اند و بعد از دو ماه از مرخصي بازگشته‌اند. به محض بازگشت هم پيگير حق و حقوق عقب افتاده خود بوده‌اند. ماليات كي‌روش هم به چيزي حدود دو ميليارد تومان رسيده است و كشور عزيز ما حتما اين مبلغ را مي‌پردازد تا آقاي سرمربي يك وقت ناراحت نشود.

اين آقا مدام در مصاحبه‌هايش اعلام مي‌كند كه ما حرف نمي‌زنيم و عمل مي‌كنيم. والا ما در عمل هم چيزي از آقايان نديده‌ايم. تيم ملي با كي‌روش يك مدال مسي و چوبي هم نتوانسته به دست بياورد. آقايان فقط در سياه‌بازي برتر بوده‌اند و به عنوان قهرماني رسيده‌‌اند. در سياه‌بازي مدال كه نه، اما با حمايت‌هايي كه آقايان ديگر كردند كاپ گرفتيم.

منظورتان از لفظ «اين آقايان» و «دار و دسته» چه كساني است؟
كاملا مشخص است چه كساني از اين آقا حمايت مي‌كنند. بعضا مي‌گويند آقايان به جايي وصل نيستند و پولي نمي‌گيرند و آدم‌‌هاي سالمي هستند. اما يكي از عوامل فساد، گرفتن پول است. در فوتبالي كه اين همه استعداد دارد، كي‌روش پنج سال حضور داشته‌ است و نتوانسته تيم را حداقل به مرحله نيمه نهايي جام ملت‌هاي آسيا ببرد و نتوانستيم با كي‌روش بزرگ از گروهمان در جام جهاني با اين همه هزينه‌‌اي كه شد صعود كنيم.

در گروه‌مان آخر شديم. چرا درباره اين‌ اتفاقات چيزي ننوشتند؟ مدام مي‌نويسند و مي‌گويند جلوي آرژانتين و نيجريه عملكردي باافتخار داشتيم. چرا درباره بازي با بوسني و عملكرد ضعيف تيم حرف نمي‌زنند كه مي‌توانست ببرد به مرحله بعد صعود كند و در نهايت باخت و چهارم شد؟ در كوران مسابقات تيم اميد آمدند و گزارش دادند كه براي اميدها ٥/٥ ميليارد تومان هزينه شده و بهترين اردوها و امكانات در اختيار كادر فني قرار گرفته است و بايد به المپيك صعود كند. اگر براي تيم اميد ٥/٥ ميليارد هزينه شد، در تيم ملي بزرگسالان كه فقط ٥٠ ميليارد تومان هزينه شخص كارلوس كي‌روش شده بود؟

او تغيير نسل در تيم ملي انجام داد. كي‌روش با بازيكن سالاري هم مقابله كرد. تيم او سال‌هاست كه تيم اول آسيا است؟
تيم اول آسيا چرا در آسيا قهرمان نشد؟ مدام مي‌گويند كه از تيم ملي حمايت نمي‌شود و زمين تمرين نداريم. اما عراقي كه تيم ملي را در جام ملت‌هاي آسيا حذف كرد كل هزينه تيمش به اندازه حقوق كي روش بود؟ مگر عراق چه امكانات و شرايطي داشت كه توانست يكي از بهترين تيم‌هاي ملي تاريخ فوتبال ايران را حذف كند؟ من افتخار مي‌كنم كه تيم اميد توانست با مربي باشخصيتي مثل محمد خاكپور از گروه خودش صعود كند و به مرحله بعد برود. يك بار اين اتفاق در زمان خاكپور افتاد و دفعه قبل هم در زمان بنده. مربيان خارجي كه هدايت تيم اميد را بر عهده داشتند تيم‌شان از گروه هم صعود نكرد. من از مربيان ايراني هم جا دارد عذرخواهي كنم كه به عنوان نماينده آنها نتوانستيم در راه رسيدن به المپيك موفق باشيم.

تيم اميد با هدايت خاكپور، در مسابقات مرحله اول مقدماتي المپيك به عربستان و در بازي‌هاي قهرماني آسيا هم به قطر و ژاپن باخت. انگار توانايي پيروزي مقابل تيم‌هاي قدر قاره آسيا را نداشت.
مگر همين تيم كي‌روش به لبنان نباخت؟ مگر مقابل تركمنستان در زمين حريف ٢-٢ مساوي نكرد؟ مگر به ازبكستان در تهران نباختيم؟ مگر با قطر در تهران مساوي نكرد؟ مگر تيم كي‌روش تمام بازي‌هاي خودش را برده است؟ وقتي تيم كي روش نتيجه نمي‌گرفت، به احترامش كلاه از سر بر مي‌دارند. به حضورش افتخار مي‌شود. حالا ببينيد عليه خاكپور و تيم اميد چه كار كه نكردند؟

آقاي مايلي‌كهن خيلي از مردم كي‌روش را دوست دارند. شايد خيلي‌ها وقتي صحبت‌هاي شما را بخوانند فكر كنند كه مايلي‌كهن مي‌تواند اگر از كي‌روش دفاع نمي‌كند، حداقل اين صحبت‌ها را هم عليه او مطرح نكند تا چنين هجمه‌هايي عليه او به وجود نيايد.
مردم علي كريمي، علي پروين، علي دايي، مهدي مهدوي‌كيا، يحيي گل‌محمدي را دوست ندارند؟ به كدام اينها نگفتند حيا كن رها كن؟ كدام اينها فحش نخوردند كه الان وقتي من از كي‌روش انتقادي مي‌كنم فحش مي‌دهند؟ محمد مايلي‌كهن هيچ‌وقت اهل معامله كردن و چرتكه انداختن نيست.آنهايي كه بايد بدانند به خوبي مي‌دانند كه محمد مايلي‌كهن چه كسي است و چه كار كرده است.

محمد مايلي‌كهن مي‌توانست درباره اين آقايان سكوت كند و به ميليارد بگويد پول خرد و آنقدر فحش به او ندهند! اما آقايان يادشان باشد محمد مايلي‌كهن دلش به حال كشورش مي‌سوزد. مطمئن باشيد مقابل ظلم سكوت نمي‌كنم و هزينه‌اش را هم مي‌دهم. حتي سلامتي‌ام را هم مي‌‌دهم. اگر بميريم هم براي اينكه خودم شرايط خوبي داشته باشم معامله نمي‌كنم.

همان طور كه تا به امروز معامله نكرده‌‌ام. آقايان فضاي مجازي و رسانه‌ها را براي خودشان دارند. در فضاي مجازي و رسانه‌ها خيلي كارها با گروه‌ها و دسته‌ها و باندهايي كه درست مي‌كنيد مي‌توانيد انجام بدهيد. بارها من مطالب مختلف را خوانده‌ام. انگار كه اصلا يك نفر است كه اينها را براي آقايان مي‌نويسد. حرفي كه زده مي‌شود حرف يك نفر است.

درباره جوانگرايي كه كي روش در تيم ملي انجام داد نظري نداريد؟
كي‌روش الان ٥ سال است كه در ايران حضور دارد. او ناگزير بود كه در تيم ملي تغيير نسل انجام بدهد و بعضي‌ها را عوض كند. او نمي‌توانست با جواد نكونام كه از بهترين بازيكنان تاريخ فوتبال ايران است در ٤٠ سالگي به جام جهاني برود. يا با سيد جلال حسيني و هاشم بيگ‌زاده و خيلي ديگر از بازيكناني كه الان بالاي سي و دو سه سال دارند.

ضمن اينكه اگر نكونام از تيم ملي خداحافظي نمي‌كرد به نظر شما الان او يك جوان را جايگزين جواد مي‌كرد؟ از همه مهم‌تر اينكه كي روش بزرگ هدايت تيم ملي بزرگسالان را برعهده داشته است. اما اگر مي‌گويند تيم او فوق‌العاده خوب در جام ملت‌هاي آسيا و جام جهاني كار كرد، پس چرا بهترين لژيونرهاي ما از اروپا به قطر آمدند؟

كي‌روش اگر جوانگرايي كرد مجبور بود اين كار را انجام دهد. اصلا او پول مي‌گيرد كه نتيجه بگيرد و تغيير نسل انجام بدهد. اما فراموش نكنيد كه اين حركت در تيم اميد آغاز شد. مهدي ترابي، عبدالله‌زاده، علي كريمي، اميرارسلان مطهري و خيلي از بازيكنان ديگر اول در تيم اميد خودشان را نشان دادند و سپس در باشگاه‌هاي خود فيكس شدند و به تيم بزرگسالان هم بعضي از آنها دعوت شدند. اما خب مي‌نويسند كه كي روش تيم ملي بزرگسلان را جوان كرده است.

اينكه چرا واقعيت‌ها را منحرف مي‌كنند؟ دليلش را به شما گفتم. بنده به عنوان مدير فني بعد از اين مدت كار كردن تاكنون يك ريال دريافتي نداشته‌ام. محمد خاكپور هم پول نگرفته است. قرارداد ما را هم كه ديگر همه مي‌دانند بعد از يك سال در دي ماه سر ميز شام امضا كردند. اما آقايان حاضر هستند با كي‌روش و مربيان خارجي هم اين گونه رفتار كنند؟

اصلا كي‌روش حاضر هست بدون قرارداد و با آن بندها و شرط‌ها براي تيم ملي بزرگسالان كار كند؟ اين آقا براي هر برد تيم ملي شش هزار دلار فقط پاداش خودش مي‌گيرد. اردوهاي تيم ملي را هم خودتان مي‌بينيد كه در بهترين هتل‌ها برگزار مي‌شود. زمان ما كي از اين خبرها بود؟ تيم ملي در خوابگاه نصرت اردو مي‌زد و پولي در كار نبود.

واقعا دليل حذف تيم اميد به نظر شما چه بود.
به جرات به شما مي‌گويم كه اين‌بار تيم اميد را حريفان داخلي حذف كردند. چند تا مصاحبه ديده شد كه به نفع تيم اميد باشد؟ در كوران مسابقات مازيار ناظمي اعلام مي‌كند چرا از دانش كي‌روش استفاده نمي‌كنيد؟ ايشان اگر دانش دارند چرا تيم ملي هيچ‌وقت موفق نمي‌شود؟ ناظمي هم اعلام كرده بود كه ٥/٥ ميليارد تومان وزارت ورزش به تيم اميد كم كرده است.

آقاي ناظمي شما چرا نگفتي كه اگر براي تيم اميد ٥/٥ ميليارد هزينه شده است براي تيم بزرگسالان حداقل ١٠٠ ميليارد تومان هزينه شده است. ضمن اينكه آقاي وزير، كيومرث هاشمي و نصرالله سجادي به عنوان مسوولان ورزش ايران زحمت مي‌كشند. چرا بايد مازيار ناظمي بيايد درباره مسائل فني تيم اميد نظر بدهد؟

آن هم در كوران مسابقات كه كلي جو عليه تيم اميد به راه بيفتد. نايب‌رييس اول فدراسيون‌ هم كه هميشه سنگ كي روش را به سينه مي‌زند و در اصل نايب‌رييس او است. شهرام دبيري عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال را هم من ديدم كه چند بار درباره تيم اميد صحبت كرده است. اما اين آقا اصلا در فدراسيون چه كاره است كه درباره تيم اميد يا مربيان صحبت مي‌كند؟

دبيري اصلا يك بار سر تمرين تيم اميد حضور پيدا كرد؟ اصلا يك بار آمد بگويد در طول اين ماه‌هايي كه به عنوان عضو هيات رييسه حضور داشته جز سفر رفتن با تيم ملي بزرگسالان كار ديگري براي اين فوتبال انجام داده است؟ ايشان آمار دقيق دستاوردهايش را براي فدراسيون در طول اين مدت بگويد تا هم ما بدانيم هم مردم كه چه خدماتي داشته‌اند!

چندي پيش هم مدير روابط‌عمومي فدراسيون مصاحبه‌اي درباره شما انجام داد و درباره اتفاقات يك جلسه خصوصي صحبت‌هايي را عليه شما انجام داد.
اين هم از الطاف فوتبال ايران است كه كارمند روابط عمومي بايد بيايد درباره ما كه سال‌هاي سال در فوتبال ايران زحمت كشيده‌ايم حرف بزند. من قبل از اينكه او اين مصاحبه را انجام دهد اصلا نمي‌دانستم كه فدراسيون فوتبال روابط عمومي دارد يا ندارد. آمده است خطاب به من اعلام كرده يادت هست در جلسه خصوصي درباره مربي خارجي چه چيزي گفتي؟

تازه من فهميدم شخصي به اسم حسيني در فدراسيون حضور دارد. به نظر من حقوقي كه اين آدم در فدراسيون مي‌گيرد اصلا حلال نيست. چون اين آقا در فدراسيون همه كار مي‌كند جز كار روابط عمومي. ضمن اينكه هميشه دم خروس مي‌زند بيرون. بالاخره مشخص شد كه محمد مايلي‌كهن اصلا مخالف حضور مربي خوب و از همه مهم‌تر خارجي با شخصيت در ايران نيست.

من كار سنول گونش را قبول دارم و معتقد بودم حضور او مي‌توانست به فوتبال ايران كمك كند. اين آقاي كي روش پول چند ده ميلياردي مي‌گيرد. مالياتش را هم فدراسيون مي‌دهد. در فوتبال ايران و فدراسيون رياست مي‌كند. به مردم و فوتبال ايران توهين مي‌كند و همه‌چيز را زير سوال مي‌‌برد. من تا وقتي باشم با امثال اينها مبارزه مي‌كنم.

واقعا معتقد هستيد كي روش مربي خوبي نيست؟
حرف‌هاي من واضح است. شما به من بگوييد اين آقا به عنوان نفر اول چه عملكرد خوبي داشته است؟ شايد فقط تمرين‌دهنده بسيار خوبي باشد. البته تقصير اين آقا هم نيست. ما خودمان در ايران بيش از حد به او پروبال داديم. اين پولي كه در ايران به كي‌روش مي‌دهند را اين مربي هيچ كجاي دنيا نمي‌تواند از هيچ كشوري دريافت كند.

بارها هم شاهد اين قضيه بوده‌ايم كه در بوق و كرنا مي‌كنند كه او دستيار اصلي سرآلكس فرگوسن بوده است. حالا من مي‌گويم اگر واقعا فرگوسن آنقدر كي‌روش را قبول دارد و دستيار ارشدش بوده است چرا بعد از اينكه از منچستريونايتد جدا شد كي‌روش را به عنوان سرمربي منچستر معرفي نكرد و ديويد مويس را معرفي كرد؟

مگر كي‌روش فرد مورد اطمينان و دستيار ارشد او نبود. حالا هر چند وقت يك بار هم خاطرات فرگوسن در كتابش را درباره كي‌روش مي‌نويسند و رسانه‌ها را شلوغ مي‌كنند كه فلان و بهمان. هر روز هم يك تيم جديد براي او پيدا مي‌شود و حالا هم خدا را شكر دستيار اصلي فرگوسن را الاهلي مصر مي‌خواهد !

تيم ملي اميد سال‌هاي سال است كه به المپيك صعود نمي‌كند. فارغ از تمام اين بحث‌ها و مشكلات فكر مي‌كنيد دليل اين نرفتن به المپيك چيست؟
بايد به تيم اميد هم به عنوان تيم ملي بزرگسالان نگاه كنند. اين دوره همان طور كه گفتم ما به حريفان داخلي باختيم و حذف شديم. وقتي تيم باخت جلال چراغپور در راديو صحبت كرده بود. گفته بود كه تيم اميد دانش فني و حرفه‌اي لازم را براي موفقيت نداشت. آقايان فكر كرده بودند كه او اين حرف‌ها را عليه كادر فني تيم اميد مطرح كرده و به همين دليل به برنامه‌شان دعوت كردند.

وقتي چراغپور به برنامه آمد مشخص شد كه منظور او بازيكنان تيم اميد است نه كادر فني. حتي بعد از برنامه‌ نود هم بگو مگوي شديدي رخ داده و به چراغپور گفته‌اند چرا اين طوري حرف زدي و قرار نبود اين صحبت‌ها را مطرح كني. من عادل فردوسي‌پور را دوست دارم. اما او به صورت كامل تبديل شده است به سخنگوي كي‌روش. من صددرصد روي حرفم درباره اينكه او كي‌روش پور است، هستم. روزنامه و رسانه‌ها را هم كه عرض كردم چه شرايطي دارند. واقعا اينها قوي دارند كار مي‌كنند.

افكار عمومي را طوري ساخته‌اند كه مدح فقط مدح كي‌روش را بگويند. هر روز هم شايعه رفتن و ماندنش را مطرح مي‌كنند. بابا جان اين آقا قرارداد رسمي با فدراسيون فوتبال دارد. چي چي مي‌رود؟ كجا مي‌خواهد برود كه نصف سال را مرخصي باشد و پولش را بگيرد؟ اينجا خانه خاله كه نيست هر وقت دلش خواست ول كند برود. او فقط هر وقت دلش خواست ول مي‌كند مي‌رود مرخصي و برمي‌گردد تا پولش را بگيرد.

در پايان حرف خاصي باقي مانده كه بخواهيد بگوييد؟
من اگر حرفي مي‌نزنم فقط دلم مي‌سوزد. چرا كي‌روش تا به امروز يك دانه سي‌دي از تمريناتش بيرون نداده است تا مربيان داخلي درجريان علم او قرار بگيرند. كسي كه ماهي ٥٠٠ ميليون تومان بدون مخلفاتش از فوتبال ايران دريافتي دارد. تا كي قرار است با احساسات اين مردم بازي شود، نمي‌دانم. اما محمد مايلي‌كهن يقينا يكي، دو سال ديگر از اين دنيا خواهد رفت. اما شك نكنيد تا وقتي زنده‌ام خودم را موظف مي‌دانم حقايق را به مردم و رسانه‌ها بگويم. حتي اگر به من توهين كنند.

برش
اين‌بار تيم اميد را حريفان داخلي حذف كردند.

گفتند ٥/٥ ميليارد هزينه تيم اميد شد،اما چرا نمي‌گويند ١٠٠ ميليارد هزينه تيم بزرگسالان كردند.

آقايان كي‌روش پور، كي‌روش آنلاين، خبر كي‌روشي، كي‌روش ورزشي و در كل كي‌روشي‌ها بايد هم‌ چنين هجمه‌هايي را عليه ما به وجود مي‌آوردند.

اگر واقعا فرگوسن آنقدر كي‌روش را قبول دارد و دستيار ارشدش بوده است چرا بعد از اينكه از منچستريونايتد جدا شد كي‌روش را به عنوان سرمربي منچستر معرفي نكرد.

شهرام دبيري بگويد جز سفر رفتن با تيم ملي بزرگسالان براي فدراسيون فوتبال به عنوان عضو هيات رييسه چه كار كرده است.

يقينا يكي، دو سال ديگر از اين دنيا خواهم رفت. اما شك نكنيد تا وقتي زنده‌ام خودم را موظف مي‌دانم حقايق را به مردم و رسانه‌ها بگويم. حتي اگر به من توهين كنند.

حتي بعد از برنامه‌ نود بگو مگوي شديدي رخ داده و به چراغپور گفته‌اند چرا اين طوري حرف زدي و قرار نبود اين صحبت‌ها را مطرح كني.

مي‌توانستم درباره اين آقايان سكوت كنم و به ميليارد بگويم پول خرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید