مردان فروردینی چه خصوصیات و شخصیتی دارند؟

مردان فروردینی چه خصوصیات و شخصیتی دارند؟

خصوصیات مردان فروردین اگر در موقعیت مناسب اجتماعی قرار نگیرند و شغل مناسبی نداشته باشند، مملو از خشمی میشوند که مدام به دنبال جبران این خشم هستند؛ بنابراین کار و فعالیت مناسب این افراد میتوانند جنبه مثبت روحی و مثبت گرایی مردان فروردینی را به نمایش بگذارد.

کد خبر : ۱۱۲۵۱۰
بازدید : ۵۷۴

مردان فروردین ماه، در مواردی بسیار مردانی برونگرا، شاد، پر حرارت و پر از انرژی هستند. قدرت طلبی بخش مهمی از خصوصیات اخلاقی این مردان است و همیشه میل زیادی به رهبری در گروه، اثبات حرف هایشان و جاه طلبی بسیار زیاد دارند.

این مردان پرجنب و جوش، فعال، عجول، رک و بی پروا هستند و کمی زود عکس العمل نشان می‌دهند، همچنین عاشق قدرت، لایق و کاردان، عاشق قدرت، کم صبر و طاقت است.

قدرت طلبی بخش مهمی از خصوصیات اخلاقی این مردان است. همیشه میل زیادی به رهبری در گروه، اثبات حرف هایشان و جاه طلبی بسیار زیاد دارند.

مردان متولد فرودین به غیر از جاه طلبی و دستور دهنده بودن، بسیار بخشنده و مهربان نیز هستند. البته این بخشندگی زمانی معنی پیدا میکند که خودشان تشخیص دهند چه زمانی لازم است و برای چه کسی باید بخشنده باشند. در واقع این مردان اصول واضحی به جز خودشان در ذهن ندارند و خود، الگوی رفتاری خود هستند.

آتش عنصر برجسته برج حمل یا فروردین است و متولدین این ماه فرزند خدای آرس یا مریخ و سیاره جنگ و نبرد هستند! هیجان و شور همان چیزی است که متولدین این ماه را به تکاپو و حرکت وا می‌دارد.

او هرگز اجازه نمی‌دهد که سکون و رخوت اتفاق بیفتد و همیشه در حال انجام کاری است بعضی از ویژگی‌های مردان فروردینی هستند، که شاید در اولین برخورد بتوان به متولد فروردینی بودن آن‌ها پی برد از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به: رک و راست، تند و آتشین مزاج و پر حرارت، عاشق پیشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و ریاست طلب که دوست دارد رهبر و فرمانده باشد. همچنین عصبی بودن و قدرت طلبی آن‌ها را نادیده نگیرید.

خصوصیات مردان فروردین اگر در موقعیت مناسب اجتماعی قرار نگیرند و شغل مناسبی نداشته باشند، مملو از خشمی میشوند که مدام به دنبال جبران این خشم هستند؛ بنابراین کار و فعالیت مناسب این افراد میتوانند جنبه مثبت روحی و مثبت گرایی مردان فروردینی را به نمایش بگذارد.

مردان فروردینی، بی انگیزه و خوش خیال نیستند و تنبلی، یک جا ماندن و خیال پردازی از منفور‌ترین رفتار‌ها در نظر آن‌ها است. ماندن در گذشته و فکر کردن به آنچه که دیگر تمام شده نیز از جمله رفتار‌هایی است که یک مرد فروردینی از آن دوری میکند؛ بنابراین با میزان بالایی از خواسته‌ها به سمت به دست آوردنشان در شتاب هستند. این خواسته میتواند یک شغل، یک خانه، یک زن و یا هر چیز دیگری باشد.

مرد متولد برج حمل می‌خواهد که عملا بزرگ و رهبر خانواده باشد‎. مردی است رک و راست، تند و آتشین مزاج و پر حرارت، عاشق پیشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و ریاست طلب که دوست دارد رهبر و فرمانده باشد.

شجاع و با اعتماد به نفس است. همیشه جلوتر از دیگران می‌تازد و حتی گاهی از امکانات خود نیز قدم فراتر می‌گذارد. مرد متولد برج حمل یک موجود مملو از انرژی و عقاید سازنده است. باری بعضی اوقات کارکردن را او می‌تواند مشکل باشد، اما بدون شک بسیار مفید است.

او هرگز به گذشته فکر نمی‌کند، رفتار و قیافه ظاهری اش جوانتر از سنش به نظر می‌رسد اگر چه از بسیاری جهات خوش آیند است، اما گاهی موجب می‌شود که نسبت به سنش قدری جوانتر جلوه کند و این حالت تا وقتی که پا به سن بگذارد، در وی باقی می‌ماند. او با این دست و آن دست کردن و ذره ذره جلو رفتن جدا مخالف است و پیوسته مایل است که یک قدم از دیگران جلوتر بدود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید