زنان متولد خرداد ماه چه ویژگی و شخصیتی دارند؟

زنان متولد خرداد ماه چه ویژگی و شخصیتی دارند؟

زن متولد خرداد، زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجراجو و بی ثبات است. مردی که با یک دختر متولد خرداد ازدواج کند، گویی که چندین زن در حرمسرا دارد.

کد خبر : ۱۱۲۵۱۴
بازدید : ۴۶۲

اگر مایل به شناخت چند زن در غالب یک زن هستید، بی شک باید با زنان متولد خرداد ماه آشنا شوید. زنان خرداد ماهی، زنانی شاد، پرنشاط و پرانرژی هستند که گاهی خود را نیز غافل‌گیر می‌کنند. این غافلگیری به آن دلیل است که می‌توانند سریعاً احساسات خود را تغییر دهند و در یک مود جدید روانی قرار بگیرند، آرام و بی حوصله و یا در مواردی غمگین و افسرده باشند.

زن متولد خرداد، زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجراجو و بی ثبات است. مردی که با یک دختر متولد خرداد ازدواج کند، گویی که چندین زن در حرمسرا دارد.

این زن در جستجوی یک مرد کامل است و به همین جهت در هر مردی یک صفت قابل تحسین می‌یابد. او گاهی خانه‌دار، گاهی تنبل، گاهی جذاب و دلربا، گاهی غمگین و متاثر، گاهی پر حرف و پر سفسطه، گاهی خاموش و کم حرف است.

زن خردادی عاشق هنر مخصوصا تئاتر است. سینما را می‌پسندد. به نقاشی علاقه دارد و در کل بازدید از نمایشگاه‌های هنری را یک تفریح عالی می‌داند.

او در موقع دیدن یک اثر هنری ذوق فراوانی می‌کند و با احساسات زیاد در مورد آثار هنرمندان حرف خواهد زد. زن خردادماهی نگاه رمانتیک و جذابی به یک قطعه شعر هنری دارد و شعر را می‌ستاید. او عاشق گل است و اگر همسرش برایش یک گل بیاورد او را جذب خود کرده است.

برخی از مردم، زنان خرداد ماهی را افرادی شایعه پراکن می‌پندارند. اما می‌توان اعتراف کرد که خبر‌های او بی مزه و یا چرت و پرت نیست بلکه بسیار وسوسه انگیز و داغ و مربوط به مسائل روز است. اما به شما توصیه می‌کنیم که هیچ رازی را با او در میان نگذارید، چون به احتمال زیاد طاقت نمی‌آورد، کمی به دور خود می‌گردد، چای دم می‌کند و برای پخش خبر تازه به یکی از دوستان تلفن می‌کند.

زن خردادماهی ترجیح می‌دهد که بلوز و شلوار راحتی بپوشد. به اعتقاد قلبی او که فمنیست است، زنان از هر نظر با مردان حقوق مساوی دارند و نیازی به آرایش و لباس‌های آنچنانی برای اثبات خود ندارند. چرا که فقط کافیست او را به خاطر خودش و افکارش دوست داشته باشید بنابراین خود او نیز به ذهن و باطن شما بیش از ظاهرتان علاقه دارد.

زن متولد خرداد معتقد است ماهی برای مغز مفید است اگر می‌خواهید او را شیفته خود کنید یک بشقاب ماهی را تا ته بخورید! او پول زیادی بابت هزینه پستی می‌پردازد و همیشه هم به تنهایی به پستخانه می‌رود. اگر شما دوست او هستید از دریافت یک خروار کارت پستال و یادداشت‌های کوچک او خوشحال خواهید شد، چون او دایما با شما در تماس است.

دفترچه یادداشت او پر از قرار ملاقات، برنامه و وظایف اوست و اگر می‌خواهید او را ببینید، حتما دو هفته قبل وقت ملاقات بگیرید. او عاشق دیدن نمایش‌های جدید، آخرین فیلم‌ها و خواندن جدیدترین کتابهاست و کسی است که با رضایت کامل با شما به گردش‌های هنری، علمی، تفریحی یا ورزشی می‌آید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید