قیمت‌های عجیب فیش حج تمتع؛ فیش‌های ۲۰۵ میلیون تومانی!

قیمت‌های عجیب فیش حج تمتع؛ فیش‌های ۲۰۵ میلیون تومانی!

یک خریدار که ساکن محله طبرسی شمالی در مشهد است، پیشنهاد خرید دو فیش حج تمتع به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان داده است. به زبان ساده‌تر او حاضر است که هر کدام از فیش‌ها ۲۰۵ میلیون تومان خریداری کند.

کد خبر : ۱۱۲۷۰۹
بازدید : ۸۲۴

فرادید | بازار خرید و فروش حج تمتع ۱۴۰۲ در پلتفرم‌های آنلاین حسابی داغ است و قیمت‌های عجیبی از سوی فروشندگان ارائه می‌شود. در این میان برخی رسانه‌های داخلی هم به ارقام ۲۰۰ میلیون تومانی اشاره می‌کنند.

به گزارش فرادید، سقف قیمتی اعلامی ازسوی رسانه‌های داخلی در حالی است که خبرگزاری دولت (ایرنا) معتقد است که فیش حج تمتع در نهایت در بازار ۸۳ میلیون تومان قیمت دارد. این خبرگزاری در گزارش خود اشاره کرده که نرخ خرید و فروش فیش حج تمتع ۱۴۰۱ تا مدت‌ها پیش از اعزام ۳۲ میلیون تومان بود، اما با نزدیک شدن به ایام حج تمتع این قیمت به ۶۰ میلیون تومان هم رسید.

اما بررسی‌های ما نشان می‌دهد که در یک پلتفرم مشهور خرید و فروش آنلاین بیش از ۳۰ نفر فیش حج تمتع خود را به ارقامی فراتر از ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند.

فیش‌های حج تمتع ۲۰۵ میلیون تومانی!

در مقابل چند ده نفر فروشنده‌ای که تنها حاضرند با ارقام بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان فیش حج تمتع شان را به فروش برسانند. یک خریدار که ساکن محله طبرسی شمالی در مشهد است، پیشنهاد خرید دو فیش حج تمتع به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان داده است. به زبان ساده‌تر او حاضر است که هر کدام از فیش‌ها ۲۰۵ میلیون تومان خریداری کند.

با امیررضا وارد گفتگو می‌شوم تا در باره قیمت بالای ارائه شده برای خریدش سوال کنم. او به فرادید می‌گوید که فروشنده واقعی در بازار کم است. از طرفی نمی‌شود به فیش‌های قدیمی این آگهی دهندگان اعتماد کرد.

البته او پیشنهاد معاوضه با خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۹۷ خود را هم ارائه می‌کند. او می‌گوید که اگر فروشنده واقعی پیدا شود، حاضر خودروی خودم را که حدود ۴۱۰ میلیون قیمت دارد را در ازای فیش واقعی معاوضه کنم.

کف قیمت فیش‌های حج تمتع نیز به شکل متوسط به ۵۵ میلیون تومان می‌رسد و گاه برخی فروشندگان قیمت‌های کمتری هم پیشنهاد می‌کنند. در این رابطه یک آگهی دهنده ساکن قزوین، فیش حج تمتع اسفند ۸۶ خود را به قیمت ۵۵ میلیون تومان می‌فروشد.

حج عمره چند؟

کف قیمت فروشندگان برای حج عمره از شش میلیون تومان شروع می‌شود و در نهایت به ۱۳ میلیون تومان هم می‌رسد. در این باره یک آگهی دهنده که ساکن جنت آباد جنوبی در تهران است، فیش حج عمره خود را به قیمت ۱۲ میلیون تومان به فروش می‌رساند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید