(ویدئو) فرار عجیب فیل غول پیکر از دست بچه گاومیش سرکش!

(ویدئو) فرار عجیب فیل غول پیکر از دست بچه گاومیش سرکش!

اندرو کوهن که این ویدیو را ضبط کرده است می‌گوید: ابتدا گاومیش جوان نگاهی به فیل انداخت و به سمت او حرکت کرد و فیل را وادار کرد که به عقب برگردد. دیدن این منظره بسیار خاص بود، زیرا فیل می‌توانست به راحتی به آن بچه گاومیش آسیب برساند. تقریباً انگار احساس می‌کرد که این یک نوزاد بی گناه است و این به معنای خطر نیست.

کد خبر : ۱۱۳۰۶۴
بازدید : ۱۴۱۱۹

فرادید | در این ویدیو بچه گاومیش می‌خواهد به فیل عظیم الجثه بفهماند که در این قلمرو رئیس چه کسی است. فیل هم واکنشی عجیب به تعقیب‌های بچه گاومیش نشان می‌دهد و سعی می کند از گوساله کوچک به سرعت دور شود.

به گزارش فرادید، اندرو کوهن که این ویدیو را ضبط کرده است می‌گوید: ما یک گاومیش را دیدیم که از پشت بوته‌ها به سمت چاله آب می‌رفت و پشت سر او گوساله اش حرکت می‌کرد. سپس متوجه فیل شدیم که از سمت چپ به سوی مادر و بچه گاومیش می‌آمد. به نظر می‌رسید که او می‌خواهد با هر دوی آن‌ها ارتباط برقرار کند، اما با واکنش بچه گاومیش مواجه شد.

او ادامه می‌دهد: ابتدا گاومیش جوان نگاهی به فیل انداخت و به سمت او حرکت کرد و فیل را وادار کرد که به عقب برگردد. دیدن این منظره بسیار خاص بود، زیرا فیل می‌توانست به راحتی به آن بچه گاومیش آسیب برساند. تقریباً انگار احساس می‌کرد که این یک نوزاد بی گناه است و این به معنای خطر نیست.

اندرو کوهن می‌گوید که در ابتدا، شوکه شده اند و فکر می‌کردند که گوساله قرار است توسط فیل له شود، اما در ادامه ترس شان به خنده تبدیل شده است، چرا که فیل فقط می‌خواست از این بچه گاومیش بازیگوش دور شود.

۱
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید