قیمت آپارتمان در مناطق ۹ و ۱۰ تهران

قیمت آپارتمان در مناطق ۹ و ۱۰ تهران

متقاضیان خرید آپارتمان در این دو منطقه برای یک واحد ۴۵ مترمربعی به طور متوسط باید بودجه‌ای حول و حوش یک‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون تومان را در نظر داشته باشند.

کد خبر : ۱۱۳۰۹۳
بازدید : ۳۶۸

متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در مناطق بورس فروش آپارتمان‌های ریزمتراژ، به بیش از ۳۰‌میلیون تومان رسید.

بررسی‌های «دنیای‌اقتصاد» از تازه‌ترین وضعیت بازار معاملات مسکن در دو منطقه بورس عرضه آپارتمان‌های ریزمتراژ در غرب تهران نشان می‌دهد هم اکنون سطح متوسط قیمت آپارتمان در این مناطق، در محدوده۳۲ تا ۳۳‌میلیون تومان به ازای هر مترمربع، قرار دارد.

به این ترتیب، متقاضیان خرید آپارتمان در این دو منطقه برای یک واحد ۴۵ مترمربعی به طور متوسط باید بودجه‌ای حول و حوش یک‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون تومان را در نظر داشته باشند.

البته این سطح قیمتی بر مبنای آمار‌های رسمی از سطح متوسط قیمت واحد‌های مسکونی فروش رفته در این مناطق (مناطق ۹ و ۱۰ شهر تهران) در مهرماه است. بر اساس اعلام بانک مرکزی، در مهرماه امسال متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه ۹ شهر تهران حول و حوش ۳۳‌میلیون تومان و هر مترمربع آپارتمان در منطقه ۱۰ معادل ۳۲‌میلیون تومان بوده است.

بررسی فایل‌های عرضه شده به بازار مسکن این دو منطقه مصرفی واقع در نیمه جنوبی شهر تهران نشان می‌دهد هم اکنون عمده واحد‌هایی که به بازار این دو منطقه عرضه شده اند نیز سطح قیمتی حول وحوش آمار‌های رسمی اعلام شده دارند.

البته در این میان فایل‌های با عمربنای بالاتر یا فایل‌هایی که فاقد یک یا چند مورد از امکانات مانند پارکینگ، انباری، آسانسور و... هستند با سطوح قیمتی پایین‌تر و بعضا کمتر از ۳۰‌میلیون تومان به ازای هر مترمربع نیز یافت می‌شوند. اما تعداد این فایل‌ها محدود است.

در زیر مشخصات برخی از فایل‌هایی که روز گذشته به بازار مسکن دو منطقه ۹ و ۱۰ شهر تهران واقع در جنوب غربی پایتخت عرضه شد، آمده است.

قیمت آپارتمان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید