(عکس) حمایت تمام قد پرویز پرستویی از رسول خادم

(عکس) حمایت تمام قد پرویز پرستویی از رسول خادم

پرویز پرستویی در حمایت از رسول خادم نوشت: «اصولا لقب پهلوانی و استاد ورد زبان خیلی هاست و به راحتی به هرکسی نسبت داده می‌شود، ولی بی تردید لقب پهلوانی شایسته دکتر رسول خادم است.»

کد خبر : ۱۱۳۱۱۵
بازدید : ۱۵۴۵

فرادید | پرویز پرستویی با انتشار یک استوری در اینستاگرام به ادعای ممنوع الخروجی و ممنوع المعامله شدن رسول خادم واکنش نشان داده است.

به گزارش فرادید، روزهای گذشته بود که برخی رسانه‌ها مدعی شدند که رسول خادم، رئیس پیشین فدراسیون کشتی، ممنوع الخروج و ممنوع المعامله شده است.

حالا پرویز پرستویی در واکنش به این ادعاها نوشته است: «اصولا لقب پهلوانی و استاد ورد زبان خیلی هاست و به راحتی به هرکسی نسبت داده می‌شود، ولی بی تردید لقب پهلوانی شایسته دکتر رسول خادم است.»

استوری پرویز پرستویی

بیوگرافی پرویز پرستویی

پرویز پرستویی متولد ۲ تیرماه ۱۳۳۴ در شهرستان چالو کبودر آهنگ (استان همدان)، بازیگر، خواننده و صداپیشه است. سال ۱۳۴۸ به گروه بهرام بیضایی پیوست و اولین نقشش در تئاتر ماجرای یک محل را بازی کرد.

در سال ۱۳۶۰ به عنوان منشی در دادگستری مشغول به کار شد. پس از مدتی به علت علاقه به تئاتر از کار در دادگستری صرف نظر کرد. سال ۱۳۶۲ با بازی در فیلم سینمایی دیار عاشقان سینما را تجربه کرد که مورد تحسین قرار گرفته و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. سریال طالب در سال ۱۳۶۳ اولین کار تلویزیونی او بود.

او موفق به دریافت نشان درجه یک گواهی‌نامه هنری گردیده‌است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، در بین بازیگران ایرانی رکورددار است.

بیوگرافی رسول خادم

رسول خادم اَزغَدی متولد ۲۷ اسفند ۱۳۵۰ در مشهد است. او رئیس پیشین فدراسیون کشتی ایران و عضو دوره‌های دوم و سوم شورای شهر تهران بوده‌است.

خادم همچنین مدیریت تیم‌های ملی کشتی از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ و همچنین ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷، عضویت در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) را برعهده داشته‌است.

رسول خادم با ۱ مدال طلا و ۱ برنز المپیک، ۲ مدال طلا و ۱ نقره قهرمانی کشتی جهان، ۱ مدال طلا و ۱ نقره بازی‌های آسیایی و ۵ مدال طلای قهرمانی آسیا، در پنج وزن مختلف از ۶۸ کیلو تا ۱۳۰ کیلوگرم، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران ایران و جهان محسوب می‌شود.

خادم سابقه ریاست فدراسیون کشتی، مدیریت تیم‌های ملی کشتی، سرمربی‌گری تیم ملی کشتی آزاد، عضویت در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و عضویت در شورای شهر تهران (۱۳۹۲-۱۳۸۲) را در کارنامه خود دارد.

او در دومین دوره شورای شهر تهران رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و در سومین دوره، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بوده‌است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید