(ویدئو) پلنگ بی‌حواس، وارد دام پهن شده شیر شد!

(ویدئو) پلنگ بی‌حواس، وارد دام پهن شده شیر شد!

والنتین لاویس می‌گوید که پلنگ ماده پس از نوشیدن آب به راه افتاد و در همین لحظه شیر او را تعقیب می‌کرد. به نظر می‌رسید که شیر دارد خودش را برای کشتن پلنگ ماده بخت برگشته آماده می‌کند، در آن سو هم پلنگ همچنان به سمت دامی که شیر پهن کرده بود، حرکت می‌کرد.

کد خبر : ۱۱۳۱۸۴
بازدید : ۶۲۹۵۰۱

فرادید | والنتین لاویس، زیست شناس ۲۴ ساله فرانسوی که این ویدیو شگفت انگیز را ضبط کرده، گفته است که پلنگ آمده بود تا آب بنوشد، اما به هیچ وجه متوجه کمین یک شیر ماده در فاصله بسیار نزدیک به خودش نشد.

به گزارش فرادید، او می‌گوید که پلنگ ماده پس از نوشیدن آب به راه افتاد و در همین لحظه شیر او را تعقیب می‌کرد. به نظر می‌رسید که شیر دارد خودش را برای کشتن پلنگ ماده بخت برگشته آماده می‌کند، در آن سو هم پلنگ همچنان به سمت دامی که شیر پهن کرده بود، حرکت می‌کرد.

طبق گفته والنتین لاویس، شیر بلند شد و چند قدمی به پیش آمد تا به نزدیک‌ترین فاصله به پلنگ برسد. بعد نشست و به پلنگ خیره شد، در یک آن پلنگ متوجه حضور شیر شد و برای یک ثانیه این دو حیوان شکارچی به چشمان یکدیگر خیره شدند. پس از آن بلافاصله پلنگ با تمام توان شروع به فرار کرد و شیر نیز به تعقیب پلنگ پرداخت.

در نهایت هم در این ویدیو می‌بینیم که پلنگ با سرعت بالای خود وارد علفزار‌ها می‌شود و شیر که می‌داند توان رسیدن به پلنگ را ندارد، منصرف می‌شود و به جای اول اش باز می‌گردد، تا استراحت اش را از سر بگیرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید