(عکس) مهراد جم با جنجال تازه به اینستاگرام بازگشت!

(عکس) مهراد جم با جنجال تازه به اینستاگرام بازگشت!

مهراد جم که مهاجرت به ترکیه و ازدواج با دنیا جهانبخت، حواشی زیادی را برایش به وجود آورد در تازه‌ترین پست خود در اینستاگرام تولد پسرش را تبریک گفت.

کد خبر : ۱۱۳۲۳۷
بازدید : ۲۶۶۸

فرادید | مهراد جم با انتشار عکسی از پسرش در اینستاگرام تولد یک سالگی او را تبریک گفت. او که به خاطر مهاجرت اش به ترکیه و انگلیس با حواشی متعددی روبرو بوده است، بار دیگر با جنجالی تازه به شبکه اجتماعی بازگشته است.

به گزارش فرادید؛ دو سال بقبل بود که مهراد جم خبر از مهاجرت به ترکیه و ازدواج با دنیا جهانبخت را داد. خبری که حواشی زیادی را برای او به وجود آورد. او در تازه‌ترین پست خود در اینستاگرام تولد پسرش را تبریک گفته و نوشته است:

«۱ سالگی...

تولدت مبارک پسرمچه خوبه که می‌خندی بابا.

بخند...

بابا

امسال شمع تولدت رو با آرزوی شادی کل ایران فوت کن.

آرزو کن کل ایران بخنده.

خنده واقعی، خنده از ته دل...»

پست مهراد جم

بیوگرافی مهراد جم

محسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان است. در حال حاضر مهراد جم ساکن تهران می‌باشد. اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم ترانه سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ است.

سپس مهراد جم در ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ وقتی ۲۲ ساله بود اولین قطعه خود بنام شمال را منتشر کرد و قطعه بعدی مهراد جم هم به نام «غمت نباشه»، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت منتشر شد، یعنی ۲۱ روز بعد از انتشار نخستین تک آهنگش.

به این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو آهنگ توانست در شبکه‌های اجتماعی معروف شود.

مهراد جم اولین کنسرتش را در بهمن سال ۹۸ در جزیره کیش برگزار کرد که با حواشی بسیار زیادی روبرو شد. او به دلیل حرکات عجیب و داد زدن‌های بدون دلیل بسیار جلب توجه کرد و در کل می‌توان گفت که این کنسرت زیاد جالب نبود!

آبان ۹۹ بود که خبر آمد مهراد جم به ترکیه مهاجرت کرده است. آن‌چه این مهاجرت را به شدت خبرساز کرد رونمایی از ارتباط جم با یکی از شاخ‌های فضای مجازی بود. آن‌ها با انتشار تصاویری از خود در اینستاگرام واکنش بسیاری از فعالان حوزه موسیقی و کاربران فضای مجازی را برانگیختند.

این، اما پایان ماجرا نبود. شهریور ۱۴۰۰ بود که در یک استوری، برخلاف آن پُست که خبر از آغاز رابطه می‌داد، پایان رابطه علنی شد و کمی بعد خبر آمد پس از پیگیری‌های تهیه‌کننده مهراد جم، هادی حسینی و علاقه این خواننده به بازگشت به ایران و فعالیت مجاز، او به ایران آمده است.

خبری که مهراد جم خود در موردش این‌گونه نوشت: «ارادت، تو این مدت خیلی سختی کشیدم ... برگشتم به عشق وطن، به عشق شما، پشت ما خدا بوده همیشه ... شکر خدا»

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید