(عکس) واکنش جنجالی محسن کیایی به برنامه جدید مهران رجبی

(عکس) واکنش جنجالی محسن کیایی به برنامه جدید مهران رجبی

محسن کیایی با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود به حضور مهران رجبی در دو برنامه تلویزیون واکنش نشان داد.

کد خبر : ۱۱۳۳۰۷
بازدید : ۱۲۹۹۲

فرادید | چند روز قبل بود که مهران رجبی به عنوان مجری، در قاب برنامه خودمونی شبکه سه ظاهر شد. پس از آن هم برنامه پیرانه سر از شبکه سلامت منتشر شد و اجرای این برنامه نیز به مهران رجبی رسید.

به گزارش فرادید، افزایش اجرا‌های مهران رجبی در تلویزیون حالا با واکنش برخی چهره‌ها مواجه شده است. یکی از این چهره‌های مشهور، محسن کیایی بود.

او با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود به حضور مهران رجبی در دو برنامه تلویزیون واکنش نشان داد و با لحنی تند نوشت:

«مهران رجبی

خدا شفا بده

خدا کمک کنه

خدا آرامش بده

خدا مشکلات مالیشون رو حل کنه»

استوری محسن کیایی

بیوگرافی مهران رجبی

مهران رجبی متولد ۱۲ دی ماه ۱۳۴۰ در تهران و فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک دانشگاه تربیت مدرس است.

او در دانشگاه با رضا میرکریمی آشنا شد و همین آشنایی زمینه ورودش به تلویزیون و سینما شد.

در سال ۱۳۷۶ برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت و در سریال بچه‌های مدرسه همت حضور پیدا کرد. نخستین تجربه سینمایی اش فیلم سینمایی کودک و سرباز ساخته رضا میرکریمی در سال ۱۳۷۸ بود که نامزدی جایزه جشنواره فجر را برایش به ارمغان آورد.

رجبی در دومین ساخته رضا میرکریمی با نام زیر نور ماه نیز حضور پیدا کرد. حضور در فیلم بیدار شو آرزو و سریال روزگار قریب از مهمترین نقش آفرینی‌های او هستند.

از نمونه آثاری که او در آن به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به جا ب جا، همیشه پای یک زن در میان است، شهر در امن و امان است، دوازده صندلی، انار‌های نارس، ثبت با سند برابر است، آپارتمان آقای هنرپیشه، تابو، نازلی و بیدار شو آرزو اشاره کرد

بیوگرافی محسن کیایی را «اینجا» بخوانید.

۳
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید