(ویدئو) گاومیش خشمگین شیر خفته را به هوا پرتاب کرد!

(ویدئو) گاومیش خشمگین شیر خفته را به هوا پرتاب کرد!

هنگامی که شیر بلند شد، متوجه شدیم که چقدر لاغر و ضعیف به نظر می‌رسد و بعد متوجه شدم که پیدا کردن غذا برای او موضوع مرگ و زندگی است. در چنین شرایطی شیر ماده شانسی نداشت که بتواند گاومیش را شکار کند. گاومیش نیز متوجه وضعیت آسیب پذیر او شد.

کد خبر : ۱۱۳۳۴۷
بازدید : ۲۱۲۵۲

فرادید | باسابیل شاکوانه ۲۲ ساله راهنمای میدانی تور‌های گردشگری حیات وحش که این ویدیو را در پارک ملی کروگر ضبط کرده است می‌گوید که ما در حال بازدید از پارک متوجه یک شیر تنها شدیم که در میان بوته‌ها در نزدیکی گله گاومیش‌ها خوابیده بود.

به گزارش فرادید، شاکوانه ماجرای حمله گاومیش به شیر را این گونه تعریف می‌کند: یکی از گاومیش‌های خشمگین متوجه شیری شد که در بوته‌ها افتاده بود و تصمیم گرفت با احتیاط به سمت شیر ​​برود تا ببیند او چه کار می‌کند. در یک لحظه، گاومیش به راحتی کمی نزدیک شد و شیر ترسید و سعی کرد از موقعیت فرار کند.

او می‌گوید: هنگامی که شیر بلند شد، متوجه شدیم که چقدر لاغر و ضعیف به نظر می‌رسد و بعد متوجه شدم که پیدا کردن غذا برای او موضوع مرگ و زندگی است. در چنین شرایطی شیر ماده شانسی نداشت که بتواند گاومیش را شکار کند. گاومیش نیز متوجه وضعیت آسیب پذیر او شد و شیر را به هوا پرت کرد. پس از آن شیر زخمی بلند شد و موقعیت را ترک کرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید