(عکس) حامد بهداد کجاست؟

(عکس) حامد بهداد کجاست؟

امروز ۲۶ آبان ماه سالگرد تولد حامد بهداد است. او که در ماه‌های گذشته با واکنش‌هایش نسبت به مسائل مختلف با حواشی بسیاری روبرو شده است، اخیرا با شایعه دستگیری هم مواجه شد.

کد خبر : ۱۱۳۵۴۰
بازدید : ۹۷۸۶

فرادید | حامد بهداد با بازی در فیلم «آخر بازی» وارد سینما شد و اغلب دوست داران پرده نقره‌ای او برای نقش «فؤاد» در فیلم «روز سوم» به یاد می‌آورند؛ هرچند نقش آفرینی او در سریال «می‌خواهم زنده بمانم» نیز مورد توجه مخاطبین و منتقدان قرار گرفت.

به گزارش فرادید؛ امروز ۲۶ آبان ماه سالگرد تولد حامد بهداد است. او که در ماه‌های گذشته با واکنش‌هایش نسبت به مسائل مختلف با حواشی بسیاری روبرو شده است، اخیرا با شایعه دستگیری هم مواجه شد.

او چندی قبل گفته بود که در هیچ اثر سینمایی و نمایشی حضور ندارد و فعلا هم قصدی برای بازگشت به بازیگری ندارد. آخرین باری هم حامد بهداد در فضای مجازی دیده شد، برای سوگواری فوت جلال مقامی، استاد شهیر دوبله آمده بود.

حامد بهداد نوشته بود: نمیدانم چرا میان بازگشت (امید) دُرناى فریدون کنار و رفتن عزیزمان جلال مقامى ارتباطى احساس میکنم. نمیتوانم تشریح کنم. روحش شاد

(عکس) حامد بهداد کجاست؟!

دنبال کنندگان اش حدود پنج هزار کامنت پای همین پست اش گذاشتند. البته اکثریت این کامنت‌ها برای همدردی با فوت استاد مقامی نبود، بلکه آن‌ها آمده بودند تا از حامد بهداد به خاطر مواضع اش تقدیر و تشکر کنند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید