(ویدئو) گله گاومیش‌ها، شیر پیر را به دام انداختند و انتقام گرفتند!

(ویدئو) گله گاومیش‌ها، شیر پیر را به دام انداختند و انتقام گرفتند!

در حقیقت دسته شیر‌ها به گله گاومیش‌ها حمله بردند. اما همه چیز در یک لحظه تغییر کرد و آن‌ها در یک اقدام تلافی جویانه به سمت شیر‌ها حمله بردند و شیر پیر را که به دلیل جراحت اش نتواست به اندازه کافی از منطقه خطر دور شود را به دام انداختند.

کد خبر : ۱۱۳۵۷۷
بازدید : ۲۱۳۷۴

فرادید | در این ویدیو شیر نر آووکای شمالی یال تیره در میان گله‌ای از گاومیش‌ها گیر می‌کند و باید برای جان خود بجنگد. دئون کلبریک، راهنمای ۲۴ ساله سافاری که این ویدیو را در منطقه حفاظت شده سابی سندز گیم در آفریقای جنوبی ضبط کرده است، گفته که ما شاهد سقوط یک امپراطوری بودیم.

به گزارش فرادید، دئون کلبریک، انتقام گرفتن گاومیش‌ها از دسته شیر‌ها را این گونه تعریف می‌کند: این یک منظره بسیار احساسی بود که من و مهمان‌ام شاهدش بودیم. در حقیقت دسته شیر‌ها به گله گاومیش‌ها حمله بردند. اما همه چیز در یک لحظه تغییر کرد و آن‌ها در یک اقدام تلافی جویانه به سمت شیر‌ها حمله بردند و شیر پیر را که به دلیل جراحت اش نتواست به اندازه کافی از منطقه خطر دور شود را به دام انداختند.

او می‌گوید: شیر پیر توسط گاومیش‌ها به این سو و آن سو پرتاب شد و مدت ۱۵ دقیقه زیر گذاشته شد. در نهایت شیر‌های دسته سر رسیدند و شیر پیر توانست از مرگ نجات پیدا کند. اما با این وجود این شیر در حال حاضر در وضعیت بسیار بدی به دلیل آسیب‌های داخلی به سر می‌برد.

این اتفاق هرچقدر هم که غم انگیز باشد، باید همیشه به یاد داشته باشیم که طبیعت وحشی است و گاهی اوقات می‌تواند ظالم باشد و همیشه نبردی برای بقا وجود خواهد داشت. با این حال این شیر نر در چهار سال گذشته با یک لنگی واقعا بد در برابر همه شانس‌ها و اراده‌ها جان سالم به در برده است و انگار می‌خواهد تا آخرین نفس بجنگد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید