(تصاویر) قیمت عجیب دراکو دراگون، سریع‌ترین شاسی بلند جهان

(تصاویر) قیمت عجیب دراکو دراگون، سریع‌ترین شاسی بلند جهان

دراکو دراگون به عنوان شاسی بلند دو درب معرفی شده که درب گالووینگ آن نیز یکی از ویژگی‌های جذابش محسوب می‌شود. با شاخص ۱.۹ ثانیه‌ای نیز می‌توان آن را سریع‌ترین شاسی بلند تولید انبوه جهان دانست.

کد خبر : ۱۱۳۶۸۱
بازدید : ۸۷۰۳

دراکو دراگون یکی از متفاوت‌ترین خودرو‌هایی است که می‌تواند ستاره نمایشگاه بین المللی خودروی لس انجلس باشد. ادعا می‌شود این شاسی بلند شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۱.۹ ثانیه ثبت کرده است. بیشینه سرعت نیز بالغ بر ۳۲۲ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

دراکو دراگون به عنوان شاسی بلند دو درب معرفی شده که درب گالووینگ آن نیز یکی از ویژگی‌های جذابش محسوب می‌شود.

با شاخص ۱.۹ ثانیه‌ای نیز می‌توان آن را سریع‌ترین شاسی بلند تولید انبوه جهان دانست.

در بخش فنی برای هر چرخ دراکو دراگون یک موتور الکتریکی اختصاصی در نظر گرفته شده است تا مجموع خروجی این اژد‌های سریع برابر با ۲۰۰۰ اسب بخار باشد.

متاسفانه هنوز تمامی اطلاعات دقیق دراکو دراگون منتشر نشده است. اما پیش بینی می‌شود در بخش باتری از فناوری شارژ سریع ۵۰۰ کیلووات استفاده شود که طی ۱۰ دقیقه برابر با ۸۰ درصد ظرفیت باتری را تکمیل می‌کند. برد حرکتی دراکو دراگون نیز ۶۷۶ کیلومتر محاسبه شده است.

دراکو دراگون

در توسعه ساختار بدنه دراکو دراگون از فیبرکربن استفاده شده که موجب کاهش وزن ۵۰ درصدی آن در مقایسه با آلیاژ‌های رایج در صنعت خودرو می‌شود.

وزن خالص دراکو دراگون ۲۲۵۴ کیلوگرم است. البته شاید این عدد موجب تعجب مخاطب شود، چون عدد کمی نیست، اما در نظر بگیرید برای یک الکتریکی با ۴ موتور، بسته باتری ظرفیت بالا و دیگر جزئیات عدد مناسبی به نظر می‌رسد.

دراگون در ایتالیا طراحی شده و همین ویژگی موجب شده تا زیبایی‌های جذاب خود را با مخاطبانش به اشتراک بگذارد.

در فضای کابین جذاب‌ترین مورد به نمایشگر ۱۷.۱ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی لمسی مربوط می‌شود.

دراکو دراگون در آمریکا و با چشم انداز سالانه ۵ هزار دستگاه، تولید خواهد شد. براساس برنامه‌های سازنده، محصول مورد نظر سال ۲۰۲۶ تحویل مشتریان خواهد شد. قیمت پایه نیز احتمالا حدود ۲۹۰ هزار دلار است.

منبع: عصر ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید