(عکس) صبا راد کجاست؟

(عکس) صبا راد کجاست؟

صبا راد حدود سه سال است برنامه‌ای در تلویزیون نداشته است و بیشتر به فعالیت در اینستاگرام پرداخته است و حالا یک هفته است صفحه او با حدود یک میلیون دنبال کننده از دسترس خارج شده است. صبا راد و همسرش مانی رهنما در مورد این اقدام توضیحی نداده اند.

کد خبر : ۱۱۳۷۱۲
بازدید : ۳۱۳۴
فرادید | صبا راد از سال ۱۳۷۵ کارش با نویسندگی و گویندگی رادیو آغاز کرد، اما همه او را با اجرای برنامه «به خانه بر می‌گردیم» می‌شناسند. این اجرای موفق او باعث شد تا اجرای برنامه‌های دیگر هم به صبا راد برسد و پیش از پیش در مرکز توجه قرار بگیرد. اما در نهایت او سه سال قبل در اقدامی ناگهانی اعلام کرد که دیگر قصد همکاری با تلویزیون را ندارد. بعد هم خبر رسید که آن‌ها به ترکیه مهاجرت کرده‌اند.
به گزارش فرادید، او حدود سه سال است برنامه‌ای در تلویزیون نداشته است و بیشتر به فعالیت در اینستاگرام پرداخته است و حالا یک هفته است صفحه او با حدود یک میلیون دنبال کننده از دسترس خارج شده است. صبا راد و همسرش مانی رهنما در مورد این اقدام توضیحی نداده اند.
(عکس) صبا راد کجاست؟
اما برخی دنبال کنندگان او در بخش کامنت‌های صفحه مانی رهنما احتمال داده اند که صفحه صبا راد ممکن بر اثر ایرادات امنیتی اینستاگرام بسته شده باشد.
امروز سالروز تولد صبا راد است و او حالا ۴۲ ساله شده است. او آخرین بار در اینستاگرام اش نوشته بود: «اگر کسی به ما بگوید که عاشق گل است، اما ببینیم اغلب فراموش می‌کند به گل‌هایش آب بدهد، عشق او را به گل باور نمی‌کنیم. عشق عبارت است از رغبت جدی به زندگی و پرورش آنچه بدان مهر می‌ورزیم.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید