تست بینایی جذاب؛ آیا می‌توانید حرف Z را در ۵ ثانیه پیدا کنید؟

تست بینایی جذاب؛ آیا می‌توانید حرف Z را در ۵ ثانیه پیدا کنید؟

بگویید میتوانید حرف Z را تصویر زیر پیدا کنید؟ برای پیدا کردن پاسخ ۵ ثانیه زمان دارید.

کد خبر : ۱۱۳۹۹۳
بازدید : ۱۰۰۵۳

انواع بازی‌های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول‌های مغز را تقویت می‌کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معما‌های تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می‌برد و همچنین روشی ساده، اما موثر برای بهبود حافظه است.

برای حل تست بینایی نیاز به دقت و تمرکز دارید. اگر فکر میکنید قدرت بینایی خوبی دارید و ادعای تیزبینی می‌کنید. اگر در یافتن جزییات دقیق هستید و مهمتر از همه این‌ها توانایی تمرکز بالایی دارید می‌توانید یه سادگی انواع تست بینایی و تست هوش را حل کنید. ​بهترین راه برای حل تست بینایی این است که تصویر را با دقت نگاه کنید و جزییات آن را بررسی کنید.

خطای دید به احساس دیدن تصاویری گفته می‌شود که فریبنده یا گمراه کننده هستند. در این حالت اطلاعاتی که بوسیله چشم جمع‌آوری شده و توسط مغز پردازش می‌گردد منجر به درک تصویری می‌شود که با واقعیت آن تصویر تطابق ندارد.

خطای دید چیست؟

خطای دید که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می‌شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می‌شود. به زبان ساده، خطای نوعی توهم نوری است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می‌کنیم یا به راحتی فریب آن را می‌خوریم.

برای حل تست بینایی امروز آماده اید؟ این تست بینایی را انجام دهید تا تیزبینی خود را آزمایش کنید. به دقت به تصویر نگاه کنید و بگویید میتوانید حرف Z را تصویر زیر پیدا کنید؟ برای پیدا کردن پاسخ ۵ ثانیه زمان دارید.

تست بینایی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید تست بینایی امروز رو حل کنید و حرف Z را در تصویر پیدا کرده اید؟ اگر بله، تبریک. به ما بگویید در چند ثانیه آن را پیدا کرده اید. اگر نه، ناراحت نشوید و با دقت بیشتری دنبال پیدا کردنش باشید.

در اینجا سرنخی به شما می‌دهیم: با دقت به تصویر پشت پرنده‌ها نگاه کرده و تمرکز کنید حرف Z را در آنجا خواهید دید.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

این بار پاسخ تست بینایی را نمی‌دهید، چرا که میخواهیم شما مخاطبان عزیز خودتان پاسخ را پیدا کرده و برای ما بنویسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید